گیمویدئو

نمایش بی‌قانونی در آپدیت بزرگ بازی No Man’s Sky

کمپانی Hello Games به تازگی از جزئیات به‌روزرسانی جدید و عظیم بازی No Man’s Sky با عنوان «Outlaws» پرده برداشته است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در آپدیت ۳.۸۵، یکی از اولین موارد اضافه شده، سفینه‌های خورشیدی هستند. این‌ها کلاسی جدید با فناوری پیشرفته هستند و با طیف کامل و متنوعی تولید شده‌اند. این وسایل نقلیه‌ی دوربرد همه ‌کاره و کارآمد، با فناوری‌های منحصربه‌فرد خود می‌آیند و می‌توانند در سراسر جهان پیدا شوند. مورد بعدی مربوط به ایستگاه‌های Outlaw می‌شود. در سراسر کهکشان، منظومه‌های مختلف تحت کنترل افراد غیرقانونی قرار گرفته‌اند. اقتدار سیستم به نیروهای شورشی تسلیم شده و فضایی بدون پلیس و آماده برای دزدی باقی مانده است. این بخش‌ها از ماموریت‌های خاص خود برخوردار هستند.

از طرفی مبارزات فضایی بهبود یافته و خطرات و پاداش‌های نبرد‌ها به همراه میزان آسیب سلاح‌ها متعادل‌تر شده است. اثرات تخریبی برای سفینه‌های مختلف، سیارک‌ها و محموله‌های فضایی همگی بازنگری شده‌اند و تیراندازی به آن‌ها را رضایت‌بخش‌تر از همیشه کرده‌اند. جلوه‌های بصری ناوگان‌ها و سفینه‌ها نیز جذاب‌تر شده‌اند. از طرفی قابلیت قفل خودکار هدف را برای نبردهای فضایی در دسترس است. در این حالت سفینه روی وسایل نقلیه‌ی دشمن قفل می‌شود و به‌طور خودکار آن‌ها را ردیابی می‌کند. البته بازیکنان همچنان سطحی از آزادی عمل را خواهند داشت.

آپدیت بزرگ بازی No Man’s Sky

محتوای دیگری که به بازی اضافه شده، قاچاق (Smuggling) است. حال می‌توانید کالاهای قاچاق را از ایستگاه های غیرقانونی خریداری کنید، سپس آن‌ها را به سیستم‌های نظارتی انتقال داده و با سود زیادی به فروش برسانید. مقامات سیستم اکنون ممکن است سفینه‌ها را اسکن کرده و محموله‌ی آن‌ها را برای یافتن کالاهای غیرقانونی بررسی کنند، با این حال می‌توانید آن‌ها فریب دهید.

همچنین می‌توانید خلبانان‌ها را در اسکادران خود استخدام کنید تا در طول سفر شما را همراهی کنند. این افراد به‌طور خودکار در طول نبردهای فضایی به مکان شما متمایل می‌شوند و می‌توانند در هر زمان برای پرواز احضار شوند. ظرفیت خلبان‌ها نیز قابل افزایش است و می‌توانید آن‌ها را به نوعی ارتقا دهید تا از مهارت بیشتری برخوردار شوند. ظرفیت ناوگان بازیکنان نیز افزایش یافته و آن‌ها می‌توانند تا ۹ سفینه داشته باشند. علاوه‌بر این، بازیکنان اکنون می‌توانند سفینه‌ی اصلی خود را در حالی که در سفینه‌ی باری هستند، تغییر دهند.

آپدیت بزرگ بازی No Man’s Sky

ماموریت داستانی جدیدی نیز با عنوان Blighted در دسترس قرار گرفته است. در این سفر داستانی کاملا جدید، در میان ستارگان در جستجوی گنجی اسرارآمیز سفر خواهید کرد. از جوایز انحصاری این اکسپدیشن می‌توان به یک شنل جذاب که در نبرد فرسوده شده، یک کیوب برای پایگاه شما، مجموعه‌ای از پرچم‌ها و پوسترهایی با مضمون قانون‌شکنی، یک مسیر منحصربه‌فرد برای سفینه‌های فضایی و موارد دیگر اشاره کرد. در نهایت شما می‌توانید جزئیات کامل این به‌روزرسانی را از این نشانی مطالعه کنید.

No Man’s Sky هم اکنون برای کنسول‌های نسل هشتم و نهمی ایکس‌باکس، پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ نیز در تابستان سال جاری عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از محتوای جدید بازی را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا