کامپیوتر

اپل واچ های آینده احتمالا به دوربین مجهز خواهند شد

پتنت‌ها می‌توانند نگاهی اجمالی به آنچه که یک شرکت در مورد آن فکر می‌کند به ما بدهد، حتی اگر تضمینی برای توسعه یک محصول نداشته باشد. سرانجام، برخی از برنامه های اپل برای ساعت های هوشمند ظاهر شدند. بر این اساس، این شرکت به طور جدی به فکر قرار دادن دوربین در اپل واچ است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ همانطور که همه ما می دانیم، فناوری بسیار سریع در حال پیشرفت است و بنابراین شرکت ها باید هنگام برنامه ریزی سال ها به آینده فکر کنند. از این طریق می توانیم اطلاعاتی در مورد محصولاتی مانند آیفون 16 که در آینده ای دور هستند به دست آوریم.

اپل مطمئناً پتنت های زیادی در مورد افزودن دوربین به اپل واچ دارد. درخواست های ثبت اختراع می توانند اطلاعات زیادی در مورد آینده یک شرکت ارائه دهند. می توان فهمید که یک محصول جدید منتشر می شود یا چه ویژگی هایی به محصول موجود اضافه می شود. در نهایت، اپل حق اختراع (US-11571048-B1) را برای مکانیزم انتشار بند اپل واچ که به طور بالقوه می تواند با دوربین داخلی استفاده شود، اعطا شد. قبل از هر چیز باید توجه داشته باشیم که این واقعیت که غول فناوری ایالات متحده چنین پتنتی را ساخته است به این معنی نیست که اپل واچ دوربین دار تولید خواهد کرد. این به سادگی به ما نشان می دهد که این شرکت در حال بررسی برخی ایده ها است.

اپل واچ های آینده احتمالا به دوربین مجهز خواهند شد

این پتنت برای اولین بار توسط Patently Apple مشاهده شد و جزئیات آن یک بند با دو بخش و یک بخش “لانه” است که می تواند برای بیرون آوردن سریع و ارگونومیک ساعت از بند استفاده شود. ایده پشت این مکانیسم باز کردن راه‌های جدیدی برای استفاده از ساعت اپل است، از جمله گرفتن عکس با دوربین داخلی. این پتنت شخصی را نشان می دهد که ساعت بدون تسمه را برای گرفتن عکس در دست دارد و یک مقطع از ساعت اپل با دوربین داخلی رو به پایین و میدان دید آن را نشان می دهد. برای گرفتن عکس، کاربر به سادگی ساعت را بیرون می‌آورد، بخش دوربین را بالا نگه می‌دارد و عکس می‌گیرد.

اپل واچ های آینده احتمالا به دوربین مجهز خواهند شد اپل واچ های آینده احتمالا به دوربین مجهز خواهند شد

این اولین بار نیست که اپل پتنت های مرتبط با دوربین اپل واچ را ثبت می کند. این شرکت سال گذشته حق اختراع دیگری با عنوان “ساعت داشتن دوربین” را دریافت کرد. این حق ثبت اختراع دوربینی را توصیف می‌کند که در داخل تاج دیجیتال قرار داده شده است و دارای نمودارهایی شبیه به نمونه‌های ثبت اختراع اخیر است. در سال 2019، اپل همچنین حق ثبت اختراع دوربین قابل چرخش تعبیه شده در انتهای یک بند را به دست آورد. شایان ذکر است که در حال حاضر یک لوازم جانبی اپل واچ شخص ثالث به نام Wristcam وجود دارد که عملکرد مشابهی دارد.

دوربین اپل واچ می تواند کاربردهای بالقوه زیادی داشته باشد. یکی از مزایای کلیدی اپل واچ این است که به کاربران آیفون این امکان را می دهد تا زمان کمتری را با تلفن خود صرف کنند و حتی در هنگام انجام کارها، پیاده روی یا ورزش آن را پشت سر بگذارند. با این حال، چه اتفاقی می‌افتد وقتی شخصی بخواهد از چیزی که در بیرون از خانه می‌بیند عکس بگیرد؟ بدون تلفن، آنها هیچ مدرکی نخواهند داشت. دوربین اپل واچ می تواند این مشکل را حل کند. با این حال، هنوز برای صحبت در مورد همه اینها زود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا