تکنولوژی

اپل واچ سری ۷ اوایل مهر امسال به بازار عرضه می‌شود

چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی براینکه اپل در تولید اپل واچ سری ۷ با مشکل مواجه شد و به همین خاطر عرضه‌ی آن‌ها به بازار با تاخیر مواجه خواهد شد. اما مینگ‌چی کو، تحلیل‌گر نام‌آشنای اپل، امروز مدعی شد که این اتفاق حل شده است، ولی به خاطر تاخیر در تولید انبوه به مدت دو هفته، باید انتظار داشته باشیم اوایل مهر ماه اپل واچ سری ۷ به بازار عرضه شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ شش روز قبل وب‌سایت بلومبرگ خبری منتشر کرد که باعث ناراحتی کاربران و علاقه‌مندان به محصولات اپل شد. بسیاری از کاربران منتظر ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۷ بودند اما گفته شد اپل در روند تولید این محصول با مشکل مواجه شد و به همین خاطر تغییراتی باید در برنامه‌ریزی این شرکت بوجود بیاید.

معمولا وقتی در روند تولید یک محصول مشکل پیش می‌آید، یا رونمایی از آن به تاخیر می‌افتاد یا عرضه‌ی آن به بازار که در رابطه اپل واچ مورد انتظار گفته می‌شد که مورد دوم پیش خواهد آمد. اما طبق گفته‌های مینگ‌چی کو ظاهرا این مشکل آنقدرها هم جدی نبود و شرکت آمریکایی توانست آن را حل کند.

طبق خبرها و شایعاتی که پیرامون برنامه‌های اپل برای رونمایی از محصولات جدیدش منتشر شده است، به نظر می‌رسد ۱۴ سپتامبر (۲ روز دیگر) باید شاهد گوشی‌ها و همچنین ساعت یا ساعت‌های هوشمند جدید شرکت باشیم. اما طبیعتا نباید انتظار داشته باشیم یک روز بعد از رونمایی بتوانیم با اپل واچ جدید دسترسی پیدا کنیم.

طبق گفته‌های کو، اپل تولید انبوه این محصول را اواسط ماه سپتامبر آغاز خواهد کرد؛ در واقع اکنون باید این فرایند آغاز شده باشد. این یعنی عرضه اپل واچ سری ۷ به بازار قطعا کمی زمان می‌برد. بنابراین اگر قرار باشد بتوانیم به ساعت هوشمند جدید شرکت دسترسی داشته باشیم باید این اتفاق اواخر سپتامبر یعنی اوایل ماه مهر رخ دهد.

اما آنچه که باعث بوجود آمدن مشکل در روند تولید اپل واچ سری ۷ شد، نمایشگر OLED G6 آن بود که نمایشگر بسیار جدیدی هم محسوب می‌شود. اپل تا به این لحظه از این نمایشگر در هیچ یک از محصولات خود استفاده نکرده بود و به همین خاطر طبیعی بود که در روند تولید آن مشکلی پیش بیاید. پنل‌های G6 به‌گونه‌ای تولید می‌شوند که مقاومت آن‌ها به نسبت مدل‌های مشابه بیشتر است. از طرفی هم هزینه‌ی تولید آن‌ها کمتر و هم روند تولید آن‌ها برای شرکت ساده‌تر خواهد بود. به زبانی ساده‌تر باید بگوییم این تاخیر واقعا ارزشش را داشت چرا که با یکی از بهترین نمایشگرهای بکار رفته در ساعت‌های هوشمند طرف هستیم.

طبق گفته‌های کو، شرکت مونتاژ Luxshare قرار است ۷۰ درصد اپل واچ سری ۷ را تولید و روانه‌ی بازار کند و این اتفاق حتی زودتر از ورود نمونه‌های مونتاژ شده توسط فاکسکان رخ خواهد داد. کو همچنین ضمن تایید این خبر که ساعت‌های هوشمند مورد انتظار اپل در دو اندازه‌ی ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری در دسترس قرار می‌گیرند پیش‌بینی کرد ۱۴ تا ۱۶ میلیون اپل واچ سری ۷ تا پایان امسال روانه‌ی بازار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا