تکنولوژی

اپل آیپد ایر 5 را با تراشه M1 و 5G سوپرشارژ می کند

اپل بالاخره آیپد ایر (نسل پنجم) را در رویداد مجازی Peek Performance معرفی کرد. این آی‌پد که در کنار آیفون SE (2022) عرضه می‌شود، اولین ارتقای اپل به آی‌پد میان‌رده از سال 2020 است.

این فقط یک به‌روزرسانی کوچک با انتخاب‌های رنگی جدید نیست، اپل همچنین در حال اضافه کردن برخی پیشرفت‌های اساسی است که باعث می‌شود کاربران تجربه بهتری را در روز به دست آورند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از digitaltrends؛از نظر طراحی، تفاوت چندانی به جز رنگ وجود ندارد. اپل ظاهر آیپد ایر را با تغییرات اندکی در سال جاری تکمیل کرده است. این یک آی پد است و به نظر می رسد در قسمت جلویی به جز صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina، چیز کمی وجود دارد و پشت آن به طور مشابه جدا از لوگوی اپل و تنظیمات دوربین تمیز است.

در اینجا هیچ بریدگی وجود ندارد – در عوض، اپل همچنان از Touch ID ادغام شده در دکمه پاور در آیپدهای خود استفاده می کند و Air جدید از این فرمول منحرف نمی شود.

اپل آیپد ایر 5 را با تراشه M1 و 5G سوپرشارژ می کند

در مورد چیزی که یکسان است، کافی است، بیایید بیشتر در مورد آنچه متفاوت است صحبت کنیم. این iPad Air جدید در داخل بسیار قدرتمندتر است. این شرکت در حال تجهیز این دستگاه به همان تراشه M1 است که در iPad Pro پیدا خواهید کرد. این به این معنی است که شما در اپ استور چیزهای کمی پیدا خواهید کرد که iPad نتواند با آن برخورد کند.

اپل همچنین دوربین جلویی را با یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض (همان چیزی که از جدیدترین iPad Mini که عملکرد سنتر استیج را به ارمغان می آورد) تقویت می کند. اگر از iPad خود برای گرفتن تماس‌های Zoom، Teams یا Facetime استفاده می‌کنید، بسیار بهتر می‌شود.

اپل همچنین 5G را به خط آی پد ایر می آورد. این آی‌پد پرو با مدل‌های 2021 عرضه شد، و این شرکت اکنون قابل حمل‌ترین آی‌پد خود را برای کسانی که آن را برای کار در حال حرکت می‌خواهند، قابل حمل‌تر می‌کند. البته باید حق بیمه تلفن همراه را بپردازید، اما معمولاً اینطور بوده است.

در نهایت، اپل در حال اضافه کردن چند ویژگی اضافی است. سازگاری برای نسل دوم Apple Pencil و همچنین نسخه جدید iMovie برای استفاده از پردازنده قدرتمندتر وجود دارد.

آی‌پد ایر جدید در رنگ‌های خاکستری فضایی، نور ستاره‌ای، صورتی، بنفش و سایه آبی جدید در دسترس خواهد بود. قیمت آن از 599 دلار برای مدل 64 گیگابایتی شروع می شود و مدل 256 گیگابایتی نیز موجود است. از روز جمعه برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود و شرکت آن را از 18 مارس ارسال خواهد کرد.

ترجمه:میترا شنتیائی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا