کامپیوتر

اولین رندر و اطلاعات از MacBook Air 2022

نسل بعدی مک بوک‌های اپل به زودی از راه می‌رسد و حال اولین تصاویر از MacBook Air 2022 منتشر شده است. این تصاویر تغییر اساسی طراحی مک بوک ایر جدید را نشان می‌دهند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شایعات مربوط به مشخصات مک بوک ایر 2022، از طراحی جدید در کنار تغییر اساسی در مشخصات این لپ تاپ حکایت دارند. این طراحی جدید، ظاهر MacBook Air 2022 را به مک بوک پرو نزدیک کرده است.

اپل خصوصیاتی از طراحی مک بوک پرو و همچین iMac با نمایشگر 24 اینچی را به مک‌بوک ایر 2022 اضافه خواهد کرد. این مدل همچنین سبک‌تر و نازک‌تر از قبل خواهد بود و وزنی معادل 1.3 کیلوگرم خواهد داشت. همچنین اپل این لپ‌تاپ جدید را در رنگ‌های متنوع عرضه خواهد کرد.

انتظار داریم که نمایشگر 13.6 اینچی MacBook Air 2022 به نمایشگر mini LED مجهز باشد. صفحه کلید این دستگاه نیز با طراحی جدید، شباهت زیادی به کیبورد مک بوک پرو پیدا خواهد کرد. در بخش پردازشی نیز یک ارتقای جذاب را شاهد خواهیم بود و مک بوک ایر 2022 قرار است به تراشه M2 اپل مجهز شود.

البته M2 نسبت به M1 پیشرفت محسوسی به شمار می‌آید، اما در نظر داشته باشید که این تراشه به اندازه M1 Pro و M1 Max قدرتمند نخواهد بود. این تراشه از 8 هسته برخوردار است و در بخش پردازشی و گرافیکی بهینه عمل می‌کند.

MacBook Air 2022

برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها نیز لپ تاپ MacBook Air 2022 از درگاه تایپ C و همچنین Thunderbolt برخوردار خواهد بود. هنوز وجود پورت HDMI و اسلات حافظه SD در این دستگاه تایید نشده است. در کنار تراشه M2، مک بوک ایر 2022 را می‌توان با حداکثر 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی و 16 گیگابایت حافظه رم خریداری کرد.

این دستگاه همچنین 20 ساعت عمر باتری به کاربران هدیه خواهد داد. انتظار داریم که مک بوک ایر 2022 به زودی معرفی شود و به بازار راه پیدا نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا