گیم

امکان استریم مستقیم از کنسول‌های ایکس‌باکس به توییچ فراهم شد

یک سیستم استریم زنده توییچ به صورت یک پارچه در کنسول‌های ایکس‌باکس قرار گرفت. طبق چیزی که مایکروسافت (Microsoft) اعلام کرده در حال حاضر دسترسی به سیستم توییچ بسیار راحت شده است. در اصل توییچ در حال حاضر در منو Xbox Guide قرار گرفت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ برای انجام این کار شما باید در کنسول ایکس‌باکس خود به بخش Capture and Share بروید. سپس قسمت Live Streaming را انتخاب کنید. شما باید اکانت توییچ خود را در این بخش وارد کرده و چند مرحله را طی کنید. زمانی که اکانت توییچ را متصل کردید، گزینه Go Live Now را انتخاب کنید. از همان موقع استریم زنده شما آغاز خواهد شد.

در ادامه شما می‌توانید دوربین و میکروفون خود را متصل کنید. در قسمت تنظیمات هم می‌توانید میزان صدا و چیزهای دیگر را مشخص کنید. حتی می‌توانید رزولوشن بازی را هم مشخص کنید. البته این‌ها بستگی به سرعت اینترنت شما دارد. شما در میانه استریم می‌توانید بازی را عوض کرده و حتی یک منو توقف بسازید. با این کار زمانی که در بازی نیستید این منو نمایش داده می‌شود. کنسول شما هم می‌تواند عنوانی که روی توییچ بازی می‌کنید را به روزرسانی کند.

به نوعی می‌توان گفته که نحوه استریم کردن بسیار آسان شده است.افراد مختلفی می‌توانند بازی‌کردن شما را روی هر دستگاهی مشاهده کنند. همچنین افرادی که شما را دنبال می‌کنند می‌توانند انتخاب کنند که زمانی که شما آنلاین بشوید، مطلع شوند. برای این کار در قسمت Xbox Notification رفته و تنظیمات اطلاع‌رسانی خود را تغییر دهید. به طور کلی کار با این سیستم بسیار راحت است.

توییچ در زمان کنسول ایکس‌باکس وان جزئی از داشبورد (Dashboard) بود. کاربران می‌توانستند به صورت مستقیم به این سیستم دسترسی داشته باشند. مایکروسافت حدود ۵ سال پیش این برنامه را از ایکس‌باکس حذف کرد. پس تنها راه استفاده از این سیستم استفاده از اپلیکیشن توییچ بود.

استریم زنده یکی از چیزهایی است که به‌شدت طرفدار دارد. توییچ هم در این زمینه تخصص داشته و پرطرفدارترین پلتفرم استریم است. استفاده از استریم زنده نیازمند یک اینترنت بسیار قدرتمند است. پس اگر قصد این کار را دارید حتما چک کنید که وضعیت اینترنتتان خوب باشد. مگرنه تجربه جالبی نخواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا