تکنولوژی

استرایپ و OpenAI برای کسب درآمد بیشتر با هم همکاری می کنند

استرایپ با OpenAI، یک سازمان تحقیقاتی هوش مصنوعی (AI) همکاری کرده است. هدف این همکاری کسب درآمد از محصولات Chat GPT (چت جی پی تی) و DALL·E OpenAI و ادغام آخرین فناوری زبان طبیعی OpenAI، GPT-4، در پیشنهادات Stripe است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ استرایپ و OpenAI برای کسب درآمد از محصولات پرچمدار OpenAI و تقویت استرایپ با GPT-4 همکاری می کنند. همکاری بین Stripe و OpenAI شامل تجاری سازی فناوری هوش مصنوعی مولد OpenAI با استفاده از مجموعه محصولات Stripe است. OpenAI به سرعت یک سیستم پرداخت جهانی را برای چندین خط تولید راه اندازی کرد.

جنبه های کلیدی این مشارکت عبارتند از: لوگوی تریپ و اوپنای استرایپ Billing و Stripe Checkout با پشتیبانی از ChatGPT Plus، پیشنهاد اشتراک ممتاز OpenAI. کاربران DALL·E از گزینه قابل انعطاف و پرداختی برای خرید اعتبارات DALL·E از طریق Stripe Billing لذت می برند. OpenAI به شبکه Stripe’s Link می‌پیوندد و کاربران را قادر می‌سازد تا با تکمیل خودکار جزئیات پرداخت ذخیره‌شده، سریع‌تر پرداخت کنند. Stripe Tax به OpenAI در انجام تعهدات مربوط به رعایت مالیات با گسترش آن به بازارهای جهانی کمک می کند.

شناسایی درآمد به OpenAI کمک می کند تا امور مالی، اختلافات و بازپرداخت های خود را در مقیاس بزرگ مدیریت کند. Stripe سابقه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود محصولات و تجربیات کاربری خود را دارد. پیش از این، با تیم مایکروسافت Azure OpenAI برای پیاده سازی GPT-3 برای پشتیبانی استرایپ همکاری می کرد. اکنون، با GPT-4، Stripe قصد دارد عملیات را ساده‌سازی کند و دسترسی سریع‌تری به اطلاعات را برای کاربران فراهم کند. یکی از نمونه های قابل توجه ادغام GPT-4، Stripe Docs مجهز به GPT است.

این ویژگی به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که پرس و جوهای زبان طبیعی را در GPT-4 مطرح کنند و اطلاعات خلاصه یا خاص را از اسناد دریافت کنند. این نوآوری به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که در زمان صرفه جویی کنند و روی ساخت و ساز تمرکز کنند. یوجین مان، رهبر محصول برای یادگیری ماشین کاربردی در استرایپ، پتانسیل GPT-4 را با پتانسیل ایمیل، تلفن‌های هوشمند، و کنفرانس ویدیویی مقایسه کرد و اظهار داشت که می‌تواند اساساً نحوه اداره کسب‌وکارها را دوباره سیم‌کشی و بهبود بخشد. هدف Stripe با ادغام GPT-4 این است که ابزارهای پیشرفته ای برای ساخت و رشد آنلاین در اختیار کاربران خود قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا