پاسخگویی هوش مصنوعی به مشتریان رستورانها

برنامه یلپ(Yelp) که مخصوص ارائه خدمات به کاربران، شامل رزرو رستوران و دندانپزشکی و سالنهای زیبایی و غیره است، قصد دارد از این پس از هوش مصنوعی برای کمک به رستورانها برای پاسخگویی به تماسها و رزروهای تلفنی استفاده کند.
به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا،یلپ(Yelp) برای ارائه خدمات رستورانی به کاربران خود میخواهد از هوش مصنوعی استفاده کند.
این سیستم همچنین هرزنامهها را فیلتر میکند، به سؤالات پاسخ میدهد و افراد را در فهرست انتظار قرار میدهد.
به نقل از انگجت، شرکت Yelp ویژگیهای جدید پاسخگویی به تماسهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای رستورانها و ارائه خدمات اعلام کرده است.
این شرکت با این سرویس جدید که هم اکنون در حال توسعه است، امیدوار است که کسب و کارها هرگز تماسی را از دست ندهند.
کریگ سالدانا(Craig Saldanha)، مدیر محصول Yelp در بیانیهای گفت: ما در این مرحله از تحول محصول خود، همچنان به استفاده از هوش مصنوعی برای باز کردن پتانسیل دادههای غنی Yelp به روشهایی که اعتماد ایجاد میکند و تصمیمگیری را ساده میکند، ادامه میدهیم. با پایهگذاری هوش مصنوعی خود بر روی رفتار مصرفکننده واقعی و دادههای تجاری، ویژگیهای بصری و شفافی ایجاد میکنیم که تجربه را برای همه در Yelp بهبود میبخشد.
وی افزود: این سامانه مجهز به هوش مصنوعی به طور کامل با پلتفرم Yelp با ویژگیهای قابل تنظیم و توانایی پاسخگویی به سؤالات عمومی، فیلتر کردن هرزنامهها، انتقال تماسها در صورت نیاز و گرفتن پیامها ادغام خواهد شد.
این سامانه رستورانها را برای کاربران رزرو میکند و مهمانان را در فهرست انتظار قرار میدهد.
کاربرانی که با این سرویس تماس میگیرند، میتوانند جزئیات پروژه را ارائه دهند، پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند و یک تماس پاسخی از شرکت دریافت کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی با خودروی خود مشکل داشته باشد، میتواند اطلاعاتی را به سامانه هوش مصنوعی بدهد و راه حلهای احتمالی را دریافت کند.
هر کسبوکاری میتواند پیامهای خوشامدگویی هوش مصنوعی را سفارشیسازی کند، زمان ارسال تماس را انتخاب کند و سؤالات بعدی خود را تعیین کند.