کامپیوتر

طراحی جدید یوتیوب برای کاربران اندروید

برنامه یوتیوب برای اندروید در حال دریافت یک طراحی جدیداست، از امروز فیلم ها در تمام صفحه مشاهده می شوند. اگر گوشی خود را هنگام مشاهده یک ویدئو یوتیوب به حالت منظره تبدیل کنید و دکمه مکث(پاز) را فشار دهید، متوجه چیز جدیدی خواهید شد. در پایین سمت چپ صفحه نمایش، زمینه ی نازکی از آیکون های جدید وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که ویدئو را لایک یا آنلایک کنید، در مورد ویدئو اظهار نظر کنید، آن را به یک لیست پخش اضافه کنید و یا آن را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ در سمت راست پایین صفحه نمایش یک آیکون است که چندین فیلم را در حالت تمام صفحه در کنار کلمات نشان می دهد: “فیلم های بیشتر، کلیک کنید تا همه را ببینید.” هنگامی که شما بر روی آن گزینه شیر کلیک میکنید، صفحه ای برای نشان دادن فیلم های دیگر که شما ممکن است دوست داشته باشید، باز می شود.

در نهایت ضربه زدن بر روی فلش کوچک وارونه، یا مثلث (هر آنچه می خواهید آن را صدا بزنید) در کنار عنوان ویدئو به همراه توضیحات آن، تعداد بازدید ها و تاریخی که ویدئو برای اولین بار در یوتیوب قرار گرفت، مطرح می شود.

ویژگی تمام صفحه جدید یوتیوب از امروز برای کاربران اندروید در دسترس است در حالی که کاربران iOS باید برای این طراحی جدید صبر کنند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا