بازی محبوب وردل به نیویورک تایمز فروخته شد
محبوب ترین بازی کلمه سازی آنلاین در حال حاضر، وردل، به نیویورک تایمز فروخته شد. این بازی که می تواند روزی یک بار انجام شود، همچنان در روز های ابتدایی بازی برای بازیکنان، آزاد باقی خواهد ماند. توییت ارسال شده توسط خالق وردل جاش واردل می گوید، “… من به طور باور نکردنی خوشحالم که اعلام می کنم که با نیویورک تایمز به توافق رسیده ام تا آنها اجرای وردل را به عهده بگيرند.”
او می افزاید که «وقتی بازی به سایت NYT تحویل داده شود، بازی برای همه آزاد خواهد بود و من اطمینان حاصل می کنم تا همینطور هم باقی بماند.» به گزارش نیویورک تایمز، این فروش با قیمتی نامعلوم در رقم پایینی انجام شد.
فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ وردل به بازیکنان شش شانس می دهد تا یک کلمه پنج حرفی را با استفاده از استراتژی و مهارت های واژگان حدس بزنند، و آن در اول نوامبر ۹۰ بازیکن داشت که تا اواسط ژانویه به 30000 نفر افزایش یافت و اکنون روزانه میلیون ها نفر این بازی را انجام می دهند. محبوبیت بازی زمانی زیاد شد که یک ویژگی اضافه شد که به بازیکنان اجازه می داد تا با دوستان، خانواده و دیگر بازیکنان بازی شان را به اشتراک بگذارند..