تو خونه بمون،«سرگرمیت با ما»
به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از ایرنا؛ ۱۲ بازیساز ایرانی در اقدامی مشترک و طی پویش «سرگرمیت با ما» بازیهای خود با محتواهای جدید و متنوع را در اختیار علاقمندان به بازی در روزهای قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار میدهند.
پویش «#سرگرمیت_باما» که به همت کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانهای و حمایت ویژه تپسل و همراهی شرکتهای «آواگیمز» و «دیما» برگزار میشود، با تاکید بر ماندن مخاطب در خانه و فراهم کردن زمینه سرگرمی او از سوی بازیسازان، از تاریخ دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا دو هفته ادامه خواهد داشت. هدف از این پویش، سرگرم کردن کاربران با بازیهای جذاب و پرمخاطب ایرانی به منظور تشویق آنها در خصوص لزوم ماندن در خانه است.
به گزارش روابط عمومی این پویش، مدیرعامل کافهبازار درباره پویش«سرگرمیت با ما» گفت: جامعه بازیسازان ایران بعد از مدتها کمی منسجم شده و این حرکت یکی از نمودهای انسجام بازیگران این صنعت رو به رشد است. بازار هم از این حرکت مثبت حمایت میکند و در پویش «سرگرمیت با ما» کنار بازیسازان خواهد بود.
در این پویش سعی شده است تا بازیهایی انتخاب شوند که علاوه بر شناساندن کیفیت محصول داخلی به مخاطب، جذابیتهای تنوع بصری و محتوایی نیز داشته باشند. طیف بازیهایی که برای این پویش انتخاب شدند، کاربران در ردههای سنی مختلف را در بر میگیرد و برای هر دسته از مخاطبان محتوایی جدید برای ارائه دارد.
حسین مزروعی، رئیس کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانهای نیز درباره این پویش گفت: کمیسیون سرگرمی و بازیهای رایانهای، تاثیر بسیار مثبتی در هماهنگی بازیسازان داشته است. در شرایط بحرانی کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و به همت این کمیسیون، دوازده تیم بازیسازی در تلاش هستند تا با کمپینی مشترک، بازی با کیفیت ایرانی را به عنوان راهکاری برای سرگرمی و حفظ قرنطینه معرفی کنند.