گیم

گیم‌پلی جدید گاد آو وار رگناروک قلمرو دورف‌ها را نشان می‌دهد

مجله‌ی گیم‌اینفورمر در شماره‌ی جدید خود با مصاحبه‌ای که با عوامل توسعه‌دهنده‌ی بازی گاد آو وار رگناروک انجام داده است، اطلاعات جدیدی را به دست آورده که آن‌ها را به همراه ویدئوهای کوتاهی از گیم‌پلی بازی در این چند هفته منتشر خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در ادامه‌ی روند قطره‌ای ارائه‌ی اطلاعات جدید از این بازی، گیم‌اینفورمر ویدئو جدیدی را منتشر کرده که برای اولین‌بار نگاهی به سورت‌آلفهایم می‌اندازد و ما را به دنیای آن می‌برد.

محققان در اساطیر نورس این قلمرو را بیشتر به قلمرو الف‌های تاریک نسبت می‌دهند اما از سوی دیگر برخی از محققان اشاره می‌کنند که احتمالاً ترجمه‌ی نام این قلمرو مترادف دورف‌ها یا همان کوتوله‌ها باشد و تقریباً بسیاری از محققان باور دارند که دورف‌ها در این سرزمین زندگی کرده‌اند. به نظر می‌رسد که در این بازی به همین منظور دوم اشاره شده است چراکه گیم‌اینفورمر هم در پیش‌نمایش خود از بازی سورت‌آلفهایم را به‌عنوان قلمرو دورف‌ها شناسایی کرده است.

در حالی که بازی گاد آو وار قبلی که در سال ۲۰۱۸ منتشر شده بود، ۶ تا از ۹ قلمرو اساطیر نورس را به ما معرفی کرد، بازی گاد آو وار رگناروک به ما اجازه خواهد داد که از همه‌ی این قلمروها بازدید کنیم و ماجراجویی خود را در آن قلمروها رقم بزنیم.

در گذشته گریس اورلادی (Grace Orlady)، از عوامل توسعه‌دهنده‌ی بازی، در سایت پلی‌استیشن بلاگ اعلام کرده بود: «خدای جنگ رگناروک شما را به واناهایم، سوارت‌آلفهایم و آسگارد که پیش از این قابل‌دسترسی نبودند و همچنین مناطق جدیدی از مکان‌های به نمایش درآمده در بازی قبلی می‌برد.»

در مصاحبه‌ی اخیر گیم‌اینفورمر با عوامل توسعه‌دهنده‌ی بازی، جیمز رایدینگ (طراح ارشد مراحل بازی) و جان هیکن‌باتم (طراح مراحل بازی) در رابطه با تجربه‌ی خلق چیزهای موردعلاقه‌ی خود در این منطقه صحبت کردند: «ما می‌خواستیم گیم‌پلی را در فضاهای مراحل بازی تکامل و ارتقا دهیم و تنوع و عمق عمودی بیشتر در طراحی آن‌ها اعمال کنیم. در سورت‌آلفهایم، مکان‌های زیادی وجود دارد که شما فقط در همین سرزمین می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. محتوای بسیاری زیادی برای این منطقه وجود دارد.»

در بخش دیگری از این مصاحبه، هیکن‌باتم بیان کرده: «ما می‌خواستیم دورف‌ها و کارهایی را که اینجا انجام داده‌اند، نشان دهیم. آن‌ها از آب برای جلو بردن و حرکت‌دادن اشیا استفاده می‌کنند. حتی در میان زیست‌بوم‌های مختلف، می‌توانید دورف‌ها را ببینید که محیط‌های بزرگی را ایجاد می‌کنند و بعد وقتی کریتوس وارد این سرزمین می‌شود، به‌گونه‌ای است که انگار آن‌ها می‌توانند این محیط عظیم را به میل و اراده‌ی خود در بیاورند.»

بازی گاد آو وار رگناروک قرار است در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) برای پلی‌استیشن ۵  و پلی‌استیشن ۴ عرضه شود. این عنوان در ابتدا برای انتشار در سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود اما سونی عرضه‌ی آن را به سال ۲۰۲۲ موکول کرد تا به استودیو سانتا مونیکا کمک کند تا آن‌ها بتوانند یک بازی با کیفیت بالا را در عین حفظ امنیت و سلامت تیم خود ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا