موبایل

گوشی اوپو ریلمی ایکس50 5جی معرفی شد

به گزارش البرز فاوا نیوز؛  این دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵ جی پشتیبانی می کند. دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی، باتری غول پیکر و تکنولوژی شارژ سریع دیگر امکانات مهم این محصول را تشکیل می دهند.

ریلمی ایکس50 5جی با گوریلا گلس ۵ در عقب و جلو ارایه می شود. وزن این دستگاه ۲۰۲ گرم است و ابعادی برابر با ۱۶۳.۸ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلیمتر دارد. نمایشگر ۶.۵۷ اینچی IPS LCD با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ برای آن انتخاب شده و رزلوشن FHD+ یا ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه می کند. ریلمی نسبت نمایشگر به بدنه این موبایل را ۹۰.۴ درصد عنوان کرده است.

چیپست به کار رفته اسنپدراگون ۷۶۵ جی است که با پردازنده گرافیکی ادرنو ۶۲۰، موتور پردازش هوش مصنوعی نسل پنجم و 5G دوال مد همراه شده است. ریلمی ایکس50 5جی   در قالب نسخه های مختلف با ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و حافظه های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و یا ۲۵۶ گیگابایت ارائه می گردد.

 دوربین ریلمی ایکس50 5جی چهارگانه است و دوربین های اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، الترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه، تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی را شامل می شود. فلش دوگانه LED، زوم هیبریدی ۲۰ برابری و فیلمبرداری اسلوموشن 4K با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه از جمله قابلیت های این سیستم است.

قیمت ریلمی ایکس50 5جی

قیمت گذاری ریلمی ایکس50 5جی  در موفقیت آن بسیار مهم خواهد بود که البته فکر نمی کنم خیلی جذاب انتخاب شده باشد. در مشخصات مختلف قیمت دستگاه به قرار زیر است:

۱- ۸ گیگ رم ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۳۶۰ دلار

۲- ۶ گیگ رم ۲۵۶  گیگ حافظه داخلی به قیمت ۳۸۸ دلار

۳- ۱۲ گیگ رم ۲۵۶  گیگ حافظه داخلی به قیمت ۴۳۲ دلار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا