گیمکامپیوتر

کیبورد گیمینگ Corsair K70 RGB معرفی شد

شرکت Cosair از نسخه بروز شده کیبورد گیمینگ K70 رونمایی کرده که سوییچ‌های نوری سریع‌تر دارد. این کیبورد مکانیکی از کابل USB-C، نورپردازشی RGB و چینش بدون اعداد ماشین حساب برخوردار است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شرکت Corsair به تازگی نسخه جدید کیبوردهای مکانیکی K70 خود را با سوییچ‌های نوری به میدان فرستاده است. این کیبورد حالا می‌تواند با سوییچ‌های جدید خود سرعت بیشتری برای گیمرها به ارمغان آورد و گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد.

سوییچ‌های نوری بعد از فشرده شدن از نور برای ثبت کلیک استفاده می‌کنند و از این رو نسبت به دیگر انواع سوییچ مکانیکی تاخیر کمتری دارند. Corsair گفته با فشردن مجدد کلیدهای این کیبورد، برخلاف سایر کیبوردهای دارای سوییچ نوری، تاخیر 5 میلی‌ثانیه‌ای وجود ندارد و هر کلید بدون وقفه برای فشرده شدن دوباره آماده است.

برای ثبت داده در این کیبورد باید آن را تنها 1 میلی‌متر به سمت پایین فشار داد که در مقایسه با نسل قبلی کیبورد K70 نصف شده است. کیبورد K70 جدید همچنین با فرکانس 4000 هرتز فشرده شدن خود را اسکن می‌کند و با فرکانس 8000 هرتز آن‌ها را به کامپیوتر می‌فرستد که تا 8 برابر از رقبا سریع‌تر است. این موضوع میانگین تاخیر را تا 0.25 میلی‌ثانیه کاهش داده است.

کلیدهای مقاوم کیبورد K70 را می‌توان تا 150 میلیون بار فشار داد. روی این کیبورد کلیدهای مخصوصی برای تنظیم صدا، پخش محتوای تصویری و همچنین تغییر افکت‌های نورپردازی RGB در نظر گرفته شده است. Corsair یک نرم‌افزار اختصاصی نیز برای این کیبورد ارائه داده است.

کیبورد گیمینگ K70 RGB شرکت Corsair را می‌توان با قیمتی معادل 150 دلار خریداری کرد که 10 دلار از سال گذشته گران‌تر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا