گیم

کنسول دستی Xbox در شوکیس ایکس باکس معرفی می‌شود

شواهد امر گویای این موضوع است که مایکروسافت در جریان شوکیس ایکس باکس از کنسول دستی Xbox رونمایی می‌کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، با توجه به اینکه چند سالی است بازار کنسول‌های دستی حسابی در میان گیمرها محبوب شده، به نظر می‌رسد شرکت مایکروسافت نیز قصد ورود به این حوزه را دارد و با همکاری مهندسان خود از جمله تیم سرفیس، در آینده نه چندان دور شاهد عرضه اولین کنسول قابل حمل و دستی ایکس باکس خواهیم بود.

در همین راستا، به تازگی یکی از اینسایدرهای معروف به نام Extas1s در کانال یوتیوب خود اعلام کرد که مایکروسافت در جریان شوکیس ایکس باکس به طور رسمی از کنسول جدید ایکس باکس پرده برمی‌دارد. به گفته این منبع آگاه، ممکن است که کنسول در این مراسم حضور نداشته باشد و ردموندی‌ها شکل و شمایل آن را نشان ندهند.

همچنین، به گفته این افشاگر، ظاهرا مشخصات فنی کنسول نیز به اشتراک گذاشته نخواهد شد و مایکروسافت صرفا از ساخت کنسول دستی Xbox خبر می‌دهد. از آنجا که شایعه شده مایکروسافت کنسول نسل دهم ایکس باکس را زودتر از انتظارها، در سال ۲۰۲۶ میلادی عرضه می‌کند، شاید این دستگاه قابل حمل نیز برای عرضه در همان سال برنامه‌ریزی شده باشد.

در میان این گفته‌ها، بهتر است بدانید که این یوتیوبر مدعی است مایکروسافت در جریان شوکیس ایکس باکس از ۱۰ تا ۱۲ بازی فرست پارتی ایکس باکس رونمایی می‌کند. همچنین، شایعه شده که حدود ۴۰ بازی مختلف در این مراسم حضور دارند. به نظر می‌رسد که بازی Gears 6 یکی از برجسته‌ترین عناوین این رویداد خواهد بود.

شوکیس بزرگ ایکس باکس قرار است راس ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز یک‌شنبه، ۲۰ خرداد ماه به وقت ایران (۹ ژوئن سال جاری) در شهر لس آنجلس برگزار شود. همچنین، بلافاصله بعد از پایان این شوکیس، یک رویداد در رابطه با معرفی بازی جدید کالاف دیوتی تحت عنوان بلک اپس ۶ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا