فناوری اطلاعات

کاربران باینانس بخوانند

صرافی باینانس به زودی محدودیت های گسترده ای برای کاربران احراز هویت نشده اعمال خواهد کرد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از  ایسنا، صرافی ارزهای دیجیتالی باینانس که بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتالی محسوب می شود در راستای عمل به توصیه های مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم کارگروه اقدام ویژه مالی FATF تصمیم گرفته است امکان برداشت رمزارزها و پول های فیات ( به شکل دلار، یورو،…) را برای کاربرانی که تا هفته آینده اقدام به احراز هویت نکنند، به طور کامل مسدود کند.

آن طور که در بیانیه باینانس آمده است، آن دسته از کابرانی که اقدام به احراز هویت محدود ( اطلاعات پایه نظیر ایمیل و محل سکونت) کنند از این پس تنها قادر خواهند بود تا حداکثر معادل ۰.۰۶ بیتکوین برداشت داشته باشند. این رقم پیش از این معادل دو بیت کوین در روز بود. آن دسته از کاربرانی که احراز هویت را به طور کامل انجام دهند ( به دلیل تحریم ها، کاربران ایرانی از استفاده از باینانس منع شده اند) محدودیتی در برداشت روزانه نخواهند داشت.

صرافی باینانس همچنین اعلام کرد کاربرانی که از افتتاح حساب کاربری آن ها دو ماه و کمتر گذشته باشد حق استفاده از اهرم معاملاتی بیشتر از ۲۰ را نخواهند داشت. حداکثر اهرم مجاز برای کاربران قدیمی تر ۱۲۵ است.

از طرف دیگر به دنبال سختگیری برخی از دولت ها بر روی فعالیت باینانس، مدیر عامل این صرافی- ژایو چنگ پنگ- اعلام کرد این صرافی آماده همکاری با کشورهایی است که در آن ها اجازه فعالیت دارد و در آینده شاهد افتتاح دفاتر نمایندگی بیشتری از این صرافی در نقاط مختلف جهان خواهیم بود.

پنگ همچنین اعلام کرد صرافی باینانس می خواهد به یک نهاد کاملا قانونی تبدیل شود که فعالیت هایش در چارچوب مقررات صورت می گیرد و حتی در صورت لزوم آماده است تا از سمت خود کناره گیری کند تا این کار انجام شود.

برخی از کشورها از جمله انگلیس، ایتالیا، کانادا و ژاپن فعالیت های باینانس را در کشور خود به طور کامل غیرقانونی اعمال کرده یا به شهروندان خود در خصوص استفاده از این پلتفرم هشدار داده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا