موبایل

پست جنجالی مدیر ارشد شیائومی با آیفون !

مدیرارشد شیائومی با استفاده از آیفون پستی را در وب سایت ویبو منتشر کرده و همین امر انتقاداتی را به وجود آورد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، محصولات اپل در چین بسیار محبوب هستند بنابراین تعجبی ندارد بسیاری از مدیران ارشد در این کشور از آنها استفاده کنند. اما هنگامیکه مدیر ارشد اجرایی یک تولید کننده بزرگ موبایل از محصولات اپل استفاده می‌کند، این امر خبرساز می‌شود.

اخیراً کاربران وب سایت میکروبلاگ «ویبو» متوجه شده اند «لی جون» مدیر ارشد اجرایی شیائومی از یک آیفون استفاده می‌کند.

«ویبو» معمولاً موبایلی که پست با آن ارسال شده را ردیابی می‌کند. در گذشته هنگامیکه مدیران ارشد اجرایی پیامی را با یک موبایل تازه و عرضه نشده در بازار منتشر می‌کردند، کاربران با روشی خاص می‌توانستند آن را شناسایی کنند.

شوک استفاده مدیر ارشد شیائومی از آیفون !

بنابراین هنگامیکه «لی جون» پستی را در «ویبو» منتشر و هوادارانش را تشویق کرد چند کتاب بخرند، جنجال زیادی به پا شد، چون کاربران متوجه شدند مؤسس شیائومی این پست را با استفاده از یک آیفون منتشر کرده است. در پی این امر بسیاری از هواداران این برند از لی جون انتقاد کردند.

به نظر می‌رسد «لی جون» این پست را حذف کرده اما پان جیانگ، یکی از شرکای شیائومی از او دفاع کرده است. به گفته او هر مدیر یا صاحب برند موبایلی که ادعا می‌کند دستگاه‌های اپل، سامسونگ یا موبایل‌های دیگر را آزمایش نکرده، دروغگو است. همچنین او فاش کرد گاهی اوقات نوآوری‌ها از دستگاه‌های دیگر کپی و براساس آن ارتقا می‌یابند.

با توجه به اینکه ریچارد یو (مدیر ارشد اجرایی هواوی) و مدیر ارشد اجرایی برند «ریملی» از آیفون استفاده می‌کنند، این امر چندان دور از واقعیت نیست. حتی «لی نان» یکی از مدیران سابق برند «میزو» نیز پس از ترک این شرکت از آیفون استفاده می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا