گیم

پرفروش‌ترین بازی‌های سال کنسول نینتندو سوییچ

پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ در سه ماهه منتهی به تعطیلات کریسمس سال 2022 میلادی اعلام شده‌اند که در این بین نام‌های آشنایی به چشم می‌خورند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ بر اساس گزارش‌ها نینتندو توانسته در طول دوره زمانی منتهی به تعطیلات کریسمس سال جدید میلادی با رشد بسیار مناسبی در فروش روبرو شود تا تمامی 10 عنوان برتر حاضر در لیست بازی‌های پرطرفدار این شرکت افزایش فروش را تجربه نمایند.

در دوره زمانی سه ماهه منتهی به 31 دسامبر سال 2021 میلادی، عنوانی همچون Pokemon Brilliant Diamond and Shining Pearl حدود 14 میلیون کپی فروش داشته تا به لیست 10 بازی برتر سال کنسول نینتندو سوییچ وارد شود.

شرکت ژاپنی اعلام کرده میزان فروش نرم‌افزاری‌اش در این دوره یک رکورد به حساب می‌آید و نکته جالب این جاست که بیشتر فروش این شرکت به بازی‌های فرست پارتی مربوط است. نینتندو تا فصل چهارم 2021 حدود 85.4 میلیون بازی برای کنسول سوییچ به فروش رسانده و به رکورد جدیدی رسیده است.

این فروش تاریخی درآمد 2.72 میلیارد دلاری را برای این شرکت به ارمغان آورده است. باید به این نکته اشاره کنیم که 10 عنوان برتر کنسول سوییچ در این بازه بیشتر از 29.77 میلیون کپی فروخته‌اند تا 34 درصد از فروش نرم‌افزاری این سه ماهه نینتندو را به خود اختصاص دهند.

پرفروش‌ترین بازی‌های سال کنسول نینتندو سوییچ

همان‌طور که اشاره کردیم، بازی Pokemon Shining Pearl and Brilliant Diamond که تنها یک ماه قبل از تعطیلات سال نو عرضه شده بود، با فروش 13.97 میلیون واحدی نقش مهمی در این رکورد تاریخی نینتندو ایفا کرده است.

رتبه دوم از لحاظ رشد نیز به بازی Mario Kart 8 Deluxe اختصاص یافت که در فصل آخر 2021 بیشتر از 4.6 میلیون کپی فروخت. بازی‌های Animal Crossing و Super Smash Bros. Ultimate نیز در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا