موبایل

هوآوی Mate40 ده روز دیگر بطور رسمی رونمایی می شود

ریچارد یو ، مدیر عامل شرکت بخش امور مشتریان و مدیر اجرایی شرکت هوآوی در یک مصاحبه با سایت webio اعلام کرد : مراسم جهانی رونمایی از خانواده Huawei mate 40 در 20 اکتبر ساعت 14 انجام خواهد شد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از جی اس ام آرنا؛ علاوه بر پوستری که توسط آقای یو ارائه شد، ما فیلم کوتاهی از معرفی این محصول داریم که اطلاعاتی درباره دوربین آن به ما میدهد که نمیتوان از روی آن به قضاوت پرداخت اما برخی از همین ویدئو نتیجه گیری کرده اند که خانواده Mate40 دارای دوربین های پیشرفته ای هستند.

هوآوی Mate40 ده روز دیگر بطور رسمی رونمایی می شود

اطلاعات زیادی در دسترس نیست اما با این وجود میتوانیم با توجه به اخبار کم وبیش انتشار یافته در گوشه و کنار ، تصویری از این سری گوشی داشته باشیم.با توجه به گزارش MIIT این خانواده دارای سه مدل می باشد شامل: Mate40 , Mate40 pro , Mate40 pro +.برخی از اخبار منتشر شده اشاره به این دارد که صفحه نمایش آن دارای برش دوربین سلفی است و انحنای لبه های آن کاملا محسوس است.حتی با وجود قاب ضخیم NDA انحنای آن کاملا مشهود است.

هوآوی Mate40 ده روز دیگر بطور رسمی رونمایی می شود

پردازنده آن مدل Kirin 9000 می باشد که ممکن است اولین پردازنده 5 نانو متری با قابلیت اتصال به نسل جدید اینترنت 5G می باشد.گزارش هایی مبنی بر پیشبینی کاهش فروش این شرکت و تولید محدود پردازنده وجود دارد که نتیجه میشود انتشار این مدل گوشی ها تا سال آینده به تاخیر بیفتد . البته همه اینها با احتمال شایعه بودن همراه است.

هوآوی Mate40 ده روز دیگر بطور رسمی رونمایی می شود

مترجم: آزاده برغمدی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا