موبایل

نگاهی نزدیک تر به Google Pixel 4 XL

البرز فاوا نیوز؛ در حدود یک هفته پیش بود که بنچمارکی از Google Pixel 4 به بیرون درز کرد که آن را با 4 گیگ حافظه ی رم نشان می داد. اکنون اطلاعاتی از گوشی بزرگ تر سری 4 گوشی های پیکسل گوگل یعنی Pixel 4 XL بدستمان رسیده که نوید آن را می دهد، بردار بزرگ تر از 6 گیگ حافظه ی رم استفاده خواهد کرد.
Pixel 4 XL از صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 90 هرتز استفاده می کند. در تنظیمات این گوشی گزینه Smooth Display موجو می باشد که با فعال بودن آن گوشی بر اساس محتوای به نمایش درآمده نرخ رفرش صفحه را بین 60 و 90 هرتز سویچ می کند تا عمر باتر افزایش یابد.

در این گوشی خبری از حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه وجود ندارد ولی در عوض از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی برای امنیت گوشی از طریق تشخیص چهره استفاده می کند.

سنسور های بسیار زیاد فقط برای تشخیص چهره، که علت ضخامت زیاد حاشیه ی بالای نمایشگر نیز می باشد.

سنسور اصلی این گوشی 12MP می باشد و در کنار آن از یک سنسور تله فوتو استفاده شده است. دوربین سلفی هم که تغییر نکرده همان 8 مگاپیکسلی مورد استفاده در نسل قبل می باشد. امسال هم نیز خبری از فیلم برداری 4K در این گوشی نیست حتی با نرخ 30 فریم بر ثانیه.

ماژوال مربعی شکل که میزبان یک سنسور واید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو با پیکسل های نامشخص می باشد.

همانطور که در تصویر اول مشاهد می شود Pixel 4 XL به Snapdragon 855 و 6 گیگ حافظه ی رم مجهز شده می باشد. این اسمارت فون در نسخه ی 128 گیگابایتی عرضه می شود که یک باتری 3700 میلی آمپری منبع تغذیه آن می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا