کامپیوتر

منتظر آیپد تاشو در سال 2024 باشید

مدتی است که شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی یک مدل iPad تاشو است و به تازگی گزارش جدیدی در مورد این دستگاه منتشر شده است. ظاهراً این مدل دارای پایه داخلی خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این خبر از سوی تحلیلگر معروف مینگ چی کو به دست می‌آید که جزئیات مربوط به آی‌پد تاشوی آتی را که ظاهراً در سال 2025 عرضه می‌شود به اشتراک گذاشته است. او ادعا می‌کند که احتمال کمی وجود دارد که غول کوپرتینویی این دستگاه را در سال آینده عرضه کند. خوب. علاوه بر این، Kuo در مورد Anjie Technology صحبت کرد که ممکن است به زودی به زنجیره تامین اپل بپیوندد. ظاهراً این شرکت از طراحی جدید آی‌پد تاشو بهره خواهد برد.

در درجه اول، این به دلیل ساخته شده در پایه پایه است. این تحلیلگر اضافه کرد که منابع نزدیک به این موضوع همچنین ادعا کرده اند که پایه پایه ممکن است از فیبر کربن ساخته شده باشد. به عبارت دیگر، اپل به وضوح به دنبال افزودن سبک وزن به آی‌پد تاشو است، اما بدون در نظر گرفتن دوام یا استحکام آن. جدای از این، Kuo همچنین در مورد محموله های iPad صحبت کرد و معتقد است که ممکن است در سال 2023 سقوط کند، زیرا ممکن است در 9 تا 12 ماه آینده هیچ آیپد جدیدی وجود نداشته باشد.

آیپد تاشو

این تحلیلگر معتقد است که تولید انبوه رفرش جدید آیپد مینی نیز در سه ماهه اول سال آینده آغاز خواهد شد. بنابراین، او انتظار دارد که فروش آی‌پد در سال جاری بین 10 تا 15 درصد کاهش یابد. اگرچه، با عرضه آی‌پد تاشو، احتمالاً تغییرات مثبتی رخ خواهد داد. از آنجایی که این یک تغییر اساسی در طراحی برای اپل است و در عین حال ویژگی منحصر به فردی را برای خط تولید iPad محبوب خود به ارمغان می آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا