کامپیوتر

مدیر عامل Sonos از شرکتهای بزرگ به دلیل توجه به نوآوری در صدا انتقاد کرد

مدیرعامل Sonos، پاتریک اسپنس، اخیراً شرکت‌های بزرگ فناوری آمازون، گوگل و اپل را در جریان تماس درآمد سه ماهه اول سال 2023 مورد هدف قرار داده است. علیرغم مواجهه با رقابت شدید در بازار صدا، اسپنس عملکرد مالی و شتاب فروش Sonos را ستود و از این فرصت استفاده کرد و از رقبای خود به دلیل انجام ندادن کار جالب در صنعت صوتی انتقاد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ مدیر عامل Sonos می گوید آمازون و گوگل در زمینه صوتی “کار خاصی انجام نمی دهند”. به گفته پاتریک اسپنس، هیچ یک از شرکت های بزرگ فناوری هیچ سخت افزار صوتی جدیدی را در سه ماهه مهم تعطیلات راه اندازی نکردند. با این حال، اسپنس در مورد آینده Sonos مطمئن است و اظهار می کند که “در مورد نقشه راه محصول ما و توانایی ما برای برداشت بیشتر و بیشتر از آن 96 میلیارد دلار [بازار جهانی صوتی] هیجان زده و مطمئن است”.

جدیدترین محصول صوتی خانگی گوگل Nest Audio قدیمی است، در حالی که رویداد سخت افزاری پاییز 2022 آمازون فاقد معرفی بلندگوهای هوشمند جدید بود. Sonos گفته است که محصولی را در یکی از چهار دسته جدید خود در سال 2023 عرضه خواهد کرد و قرار است خط تولید صدای خانگی رده بالای خود را با بلندگوهای جدید احیا کند. این شرکت همچنین نسل دوم بلندگوی قابل حمل Sonos Move را در دست توسعه دارد.

Sonos درآمد بالایی را ارائه کرد و انتظارات وال استریت را برای سه ماهه مالی سه ماهه اول شکست، تا حدی به لطف تخفیفات روی محصولات خود در تعطیلات. این اولین بار در سه سال گذشته بود که Sonos توانست تبلیغاتی ارائه دهد و این شرکت بر بسته‌هایی تأکید کرد که درصد مشتریان چند محصولی را افزایش می‌داد. میانگین تعداد محصولات برای هر خانوار Sonos در حال حاضر 2.98 است و این شرکت فرصت درآمد 5 میلیارد دلاری را در تبدیل مشتریان تک محصولی به سبک زندگی چند دستگاهی می بیند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا