فناوری اطلاعات

مجسمه پرنده نمادین توییتر به قیمت 100000 دلار به فروش می رسد

توییتر هفته گذشته با فروش برخی از دارایی های دفتر خود از طریق یک حراج آنلاین به پایین ترین سطح خود رسید. این حراج بخشی از استراتژی‌های احیای مدیرعامل ایلان ماسک بود که شامل تأیید پرداخت پول، بازگرداندن حساب کاربری، تغییرات در قوانین و مقررات، عدم استفاده از داکس، ممنوعیت لینک‌ها به سایر برنامه‌های اجتماعی منتخب، پایان دادن به وعده‌های غذایی رایگان و اخراج بیش از 70 درصد از کارمندان بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ حراج دفتر توییتر به صورت آنلاین توسط Heritage Global Partners، یک شرکت مزایده، انحلال و مشاوره در 17 ژانویه برگزار شد. این فهرست شامل دارایی های اداری مانند مبلمان، یک دستگاه اسپرسوساز، یک میز کنفرانس، آرم ها و نمادهایی از جمله پرنده آبی نمادین بود.

توییتر چندین بار به دلیل اقدامات جنجالی خود مانند اخراج بی رحمانه کارمندان خود بدون اطلاع قبلی و اعلان جنگ علیه اپل و سایر شرکت های مرتبط، پس از اعلام اینکه ایلان ماسک در نوامبر گذشته اعلام کرد که این شرکت قصد دارد هزینه های خود را به دلیل مشکلات مالی کاهش دهد، تیتر اخبار شد.

این امر منجر به خروج برخی از تبلیغ کنندگان از توییتر شد که به نوبه خود منجر به کاهش شدید درآمد شد. ایلان ماسک گفت که وضعیت مالی توییتر خوب نیست و این شرکت حتی ممکن است ورشکست شود. همچنین نیویورک تایمز در ماه دسامبر گزارش داد که این شرکت ظاهراً پرداخت اجاره فضاهای اداری مورد استفاده توسط شرکت را متوقف کرده است. و اکنون توییتر به دنبال بازیابی مقداری پول از طریق این حراج بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا