کامپیوترگیم

لپ تاپ گیمینگ MSI Titan GT77 معرفی شد

پیش‌تر تصاویر و مشخصاتی از لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند MSI Titan GT77 افشا شده بود. امروز اما ام‌اس‌آی با رونمایی رسمی از این دستگاه به شایعات پایان داده و رسماً لپ‌تاپ Titan GT77 را با مشخصاتی سرسام‌آور معرفی کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ سری تایتان MSI بالاترین رده لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت محسوب می‌شود که از نظر عملکرد و قدرت، تنها با دستگاه‌های دسکتاپ هم‌رده مانند Area-51m شرکت Alienware رقابت می‌کند. چنین لپ‌تاپ‌هایی در عین حال که برای گیمرها جذاب هستند، یک محصول نسبتاً خاص شمرده شده و این شرکت برای چند سالی سری Titan را با محصول جدید به‌روز نکرده بود.

در کنفرانس مطبوعاتی MSIology، این شرکت اعلام کرد که سری Titan در حال بازگشت است. به نظر می‌رسد لپ‌تاپTitan GT77  جدید یکی از قدرتمندترین (اگر نگوییم قوی‌ترین) لپ‌تاپ‌های گیمینگی خواهد بود که امسال معرفی شده است.

پردازنده Core i9-12900HX کلاس دسکتاپ اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3080 Ti انویدیا به همراه چهار اسلات برای حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم DDR5-4800 از مشخصات سرسام‌آور این غول گیمینگ است. این دستگاه همچنین با استفاده از فناوری OverBoost ام‌اس‌آی به توان ترکیبی 250 وات برای مصرف CPU و GPU خواهد رسید.

250 وات آن هم برای یک لپ‌تاپ، توان مصرفی بالایی است و شاید این طور انتظار برود که به یک پاور بزرگ برای روشن کردن دستگاه نیازمند باشیم. اما مشخصات دستگاه نشان می‌دهد که لپ‌تاپ گیمینگ Titan GT77 ام اس آی فقط یک آداپتور 330 واتی دارد.

این یک امتیاز برای قابل حمل بودن لپ‌تاپ محسوب می‌شود. البته با وزن 3.1 کیلوگرمی که دارد، سنگین‌تر از چیزی است که بسیاری از مردم بخواهند آن را حمل کنند.

لپ تاپ گیمینگ MSI Titan GT77

لپ‌تاپTitan GT77  همچنین دارای ویژگی‌های مختلفی است کهMSI  معمولاً در زبان طراحی لپ‌تاپ‌های خود آن‌ها را در نظر می‌گیرد. این موارد شامل نوار نور RGB و صفحه‌کلید مکانیکی RGB  با سوئیچ‌های Cherry MX Ultra Low می‌شود.

این دستگاه همچنین دارای چهار اسلات حافظه و چهار اسلات M.2 است. صفحه نمایش نیز به نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز با رزولوشن 3840 در 2160 مجهز شده است.

قیمت لپ‌تاپ گیمینگ MSI Titan GT77 برای مدل با پیکربندی پردازنده Core i7-12800HX اینتل، کارت گرافیک RTX 3070 Ti انویدیا، 32 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی از 3199 دلار شروع می شود، در حالی که پیکربندی کامل آن با پردازنده Core i9-12900HX و کارت گرافیک RTX 3080 Ti به قیمت 4949 دلار می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا