فناوری اطلاعات

فراخوان انتخاب نام، عنوان یا عبارت کوتاه برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای انتخاب یک نام، عنوان یا عبارت کوتاه برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها فراخوانی منتشر کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری یکی از اولویت های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم به شمار می رود.

از اینرو وزارت ارتباطات در فراخوانی در نظر دارد برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، یک نام، عنوان یا عبارت کوتاهی را برگزیند.

در فراخوانی که مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همین منظور منتشر کرده است از فعالان، صاحب نظران، متخصصان و افراد علاقمند دعوت شده تا اسامی پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذر ماه در تمام پیامرسان های داخلی به شماره ۰۹۰۵۵۰۹۴۸۰۳ و یا به نشانی publicrelation@ict.gov.ir ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان اسامی و یا عناوین ارسال شده باید فارسی و کوتاه، مرتبط با توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و داری همخوانی با نوع پروژه مورد نظر باشد.

همچنین این نام، عنوان یا عبارت کوتاه باید دارای مضامین امیدبخش، آینده نگر، دارای تاثیرگذاری بوده و بیانگر ارایه خدمت به مردم باشد.

علاوه بر آن می توان از مضامین و اصلاحات مرتبط با پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده شود.

بنابه فراخوان منتشر شده، به اسم، عنوان یا عبارت برگزیده هدیه نفیسی تعلق می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا