گیم

شروع آزمایش استریم ابری بازی های پلی استیشن 5 توسط سونی

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی هم اکنون در حال آزمایش سرویس استریم ابری بازی های پلی استیشن 5 براتی کاربران پلی استیشن پلاس پریمیوم است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرکرمی، اگر خاطرتان باشد، اواخر خرداد سال قبل بود که شرکت سونی از سرویس جدید پلی استیشن پلاس در سه سطح مختلف به نام‌های اسنشال، اکسترا و پریمیوم پرده برداشت. بالاترین و گران قیمت‌ترین این سطح، پریمیوم نام دارد که جدا از دسترسی به صدها بازی جدید و قدیمی، امکان استریم ابری بازی های پلی استیشن 5 را نیز برای مشترکان فراهم می‌کند.

با این وجود، سرویس استریم بازی های PS5 هنوز راه‌اندازی نشده و کاربران تا اطلاع ثانوی قادر به استفاده از آن نیستند. حال، سونی در بیانه اخیر خود اعلام کرده که مشغول بررسی استریم عناوین پلی استیشن بوده تا این ویژگی در آینده در دسترس کاربران سطح پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس قرار بگیرد.

به لطف این ویژگی، دیگر نیازی به دانلود یک بازی نیست و اگر مشکل کمبود فضا در کنسول خود را دارید، به راحتی می‌توانید از طریق استریم ابری به تجربه بازی‌ها بپردازید. لازم به ذکر است که سونی به‌زودی جزئیات بیشتری از این ویژگی مهم و کاربردی پلی استیشن به اشتراک می‌گذارد.

بهتر است بدانید که پیش‌تر شایعه شده بود که امکان استریم بازی‌های PS5 همزمان با انتشار آپدیت شماره ۷.۰۰ در دسترس مشترکان پلی استیشن پلاس پریمیوم قرار می‌گیرد. با این حال، این به‌روزرسانی روی اذغام دیسکورد با پلی استیشن و یک سری ویژگی‌های جدید دیگر تمرکز داشت و خبری از ارائه این سرویس برای کاربران پلاس نبود.

علاوه بر این، پیش‌تر شایعه‌هایی مبنی بر آغاز روند آزمایش و بررسی استریم بازی‌ها در ماه ژانویه سال جاری میلادی به گوش می‌رسد که این اتفاق هرگز رخ نداد. با توجه به شروع تست استریم ابری بازی‌ها توسط سونی، ممکن است که این قابلیت در اواخر سال جاری به طور عمومی راه‌اندازی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا