گیم

MarioGPT ماریو جی پی تی امکان ساخت سطوح اختصاصی در سوپر ماریو را ممکن کرد

آیا تا به حال در مورد پتانسیل فناوری هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی ChatGPT و GPT2 فکر کرده اید؟ ما می دانیم که می توان از آن برای نوشتن مقالات مبتنی بر تحقیق، پایان نامه ها، داستان های کوتاه و حتی طراحی کپی وب سایت از ابتدا استفاده کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ خوب، خود را آماده کنید، زیرا یک ساخته جدید به تازگی اعلام شده است که به کاربران امکان می دهد سطوح کلاسیک سوپر ماریو را با استفاده از چیزی جز پیام های متنی تولید کنند. هر چقدر هم که دیوانه کننده به نظر برسد، توسعه دهندگان “MarioGPT” از قدرت GPT2 استفاده کرده اند که بر روی Super Mario Bros و The Lost Levels آموزش دیده اند تا دنیای کاملا جدیدی از سطوح ماریو ایجاد کنند.

با این حال، انتظار نداشته باشید که مستقیماً وارد استفاده از MarioGPT ماریو جی پی تی شوید، زیرا برای تنظیم همه چیز و ایجاد سطوح عملکردی، به مقدار کافی دانش فنی و توسعه بازی نیاز دارد. اما، برای کسانی که کنجکاو هستند و به اندازه کافی قادر به انجام آن هستند، توسعه دهندگان دستورالعمل های دقیقی را در GitHub برای همین به اشتراک گذاشته اند.

دستورالعمل‌ها حتی شامل نمونه‌های متنی می‌شوند تا به کاربران ایده بهتری در مورد آنچه که چه چیزی را تولید می‌کند، ارائه دهند. به عنوان مثال، «خیلی لوله‌ها، بسیاری از دشمنان، بلوک‌های کوچک، ارتفاع کم» سطح بسیار پیچیده‌تری ایجاد می‌کند، در حالی که درخواستی مانند «بدون لوله، بدون دشمن، بلوک‌های زیاد» سطح کاملا متفاوتی را ایجاد می‌کند. توسعه‌دهندگان همچنین تصویری را به اشتراک گذاشته‌اند که نحوه عملکرد MarioGPT ماریو جی پی تی را توضیح می‌دهد، همراه با یادداشت‌های اضافی در مورد اینکه چگونه آن یک «نسخه تنظیم‌شده از مدل زبان مقطر GPT2» است.

سوپر ماریو امکان ساخت سطوح اختصاصی با استفاده از دستورات در MarioGPT را ایجاد کرد

اگر می خواهید MarioGPT ماریو جی پی تی را برای خودتان امتحان کنید، حتما دستورالعمل های کامل و فرآیند راه اندازی را که توسط توسعه دهندگان در GitHub ارائه شده است، بررسی کنید. هوش مصنوعی این روزها موج می زند، با کاربردهای مشابه از موتورهای جستجو گرفته تا استفاده های شخصی. احتمالات واقعاً حیرت‌انگیز هستند و ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم چه خلاقیت‌های شگفت‌انگیز دیگری در آینده ساخته خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا