کامپیوتر

سامسونگ صفحه نمایش «پیکسل‌های واقعی» را برای OLED ها توسعه می‌دهد

سامسونگ اخیراً ثبت نام تجاری فناوری صفحه نمایش جدیدی به نام Lifelike Pixels را ارائه کرده است که می تواند بازتولید رنگ بهتر و زاویه دید وسیع تری را نسبت به نمایشگرهای OLED فعلی ارائه دهد. در اینجا جزئیات…

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ سامسونگ در حال کار بر روی پیکسل های واقعی برای صفحه نمایش های OLED است سامسونگ درخواست ثبت علامت تجاری برای فناوری نمایشگر جدیدی به نام Lifelike Pixels کرده است. این برنامه توسط بخش نمایشگر سامسونگ ثبت شده و احتمالاً این فناوری در صفحه نمایش های OLED و تبلت ها استفاده خواهد شد. با این حال، این فناوری همچنین پتانسیل استفاده در دستگاه‌های دیگر، مانند لپ‌تاپ‌های نمایشگر AR/VR و ساعت‌های هوشمند را دارد.

ثبت علامت تجاری Lifelike Pixels در همان روزی ثبت شد که سامسونگ برای علامت تجاری Flex Hybrid، نوع جدیدی از نمایشگر که همزمان تا می‌شود و می‌کشد، ثبت شد. این فناوری برای لپ تاپ های آینده طراحی شده است که می توانند در اندازه های کوچکتر تا شوند. سامسونگ همچنین سه صفحه نمایش اضافی را نشان می دهد:

سامسونگ صفحه نمایش «پیکسل‌های واقعی» را برای OLED ها توسعه می‌دهد

  • Flex In
  • Out Flex Slidable Duet
  • Flex Slideable Solo

دقیقاً مشخص نیست که فناوری Lifelike Pixels چگونه کار می کند، اما می تواند با بهبود تولید مثل رنگ نسبت به نمایشگرهای OLED ارتباط داشته باشد. این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با فناوری OLED عالی سامسونگ است که به خاطر نسبت کنتراست بالا و زاویه دید وسیع و زمان پاسخگویی سریع آن شناخته می شود.

در پایان، برنامه سامسونگ برای علامت تجاری Lifelike Pixels نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی یک فناوری نمایشگر جدید است که در محصولات آینده استفاده خواهد شد. در حالی که ما هنوز نمی دانیم دقیقا چه فناوری چیست، ممکن است تولید مثل رنگ نمایشگرهای OLED را بهبود بخشد. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این ویژگی در دستگاه‌های آینده سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد و همچنین می‌توان آن را در آینده برای سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نیز عرضه کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا