موبایل

رکورد ردمی K50 گیمینگ در اولین فروش فوری

شیائومی موفق شد در اولین دوره‌ی فروش فوری (Flash Sale؛ در این دوره محصولات با تخفیف بسیار خوب در یک مدت محدود به فروش می‌رسند) بیش از ۷۰٫۰۰۰ گوشی ردمی K50 گیمینگ را که اخیرا با قیمت فوق‌العاده‌ای هم رونمایی شد به فروش برساند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ ردمی K50 گیمینگ را باید یکی از ارزشمندترین گوشی‌های گیمینگ سال ۲۰۲۲ دانست که با قیمت استثنائی (۵۲۰ دلار) اما مشخصات فنی بسیار قدرتمند راهی بازار شد. این گوشی البته فعلا در بازار چین در دسترس قرار دارد اما به نظر می‌رسد باید شاهد عرضه‌ی آن در بازارهای بین‌المللی هم باشیم. حال این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد مشخص نیست.

از آن جایی که این محصول قدرت سخت‌افزاری کم‌نظیر و قیمت بسیار عالی دارد، شیائومی موفق شد در اولین دوره‌ی فروش فوری، بیش از ۷۰٫۰۰۰ مدل از آن را به فروش برساند. در دوره‌ی فروش فوری که بسیار کوتاه مدت نیز هست، گوشی‌ها با قیمت مناسب‌تری از آنچه که اعلام شد به فروش می‌رسند. این یعنی ردمی K50 گیمینگ در این دوره حتی با قیمتی کمتر از ۵۲۰ دلار در دسترس قرار گرفت که طبیعی بود در نهایت چنین آمار شگفت‌انگیزی نیز به ثبت برسد.

ردمی K50 گیمینگ

با توجه به گزارش منتشر شده از سوی حساب رسمی شیائومی در ویبو، قبل از اینکه موجودی این گوشی به اتمام برسد، ۲۸۰ میلیون یوآن یا به عبارتی ۴۵ میلیون دلار سود نصیب شرکت چینی شد که به نوبه‌ی خود یک رکورد به حساب می‌آید.

این گوشی به عنوان یک نماینده‌ی گیمینگ قدرتمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد که وظیفه‌ی خنک‌سازی آن بر عهده‌ی یک محفظه‌ی بخار فوق‌العاده قدرتمند قرار دارد. اندازه‌ی نمایشگر این محصول هم به ۶٫۶۷ اینچ می‌رسد که نوع پنل بکار رفته در آن AMOLED و رفرش‌ریت آن هم ۱۲۰ هرتزی است. شاید تنها نقطه ضعف این محصول در مقایسه با بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار، نرخ الگوبرداری لمس آن باشد که به ۴۸۰ هرتز می‌رسد که اگرچه بسیار سریع است و واکنش فوق‌العاده‌ی نمایشگر را به کنش‌های لمسی کاربر در پی دارد، اما در مقایسه با گوشی‌های گیمینگی که از نرخ الگوبرداری لمس ۷۲۰ هرتز برخوردار هستند، طبیعتا عملکرد ضعیف‌تری دارد.

ردمی K50 گیمینگ

منبع تغذیه‌ی این مجموعه‌ی قدرتمند یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که کاربر می‌تواند با یک شارژر ۱۲۰ واتی موجود درون جعبه آن را شارژ کند. شاید فکر کنید این میزان باتری نهایتا سه الی چهار ساعت بتواند شما را در انجام بازی‌های سنگین همراهی کند اما جالب است بدانید بعد از این همه مدت انجام بازی و رساندن شارژ گوشی به ۰، وقتی برای یک استراحت کوتاه گوشی را به شارژر فوق سریع آن متصل کنید، ۱۷ دقیقه‌ی بعد، دوباره آن را آماده‌ی انجام بازی برای چند ساعت دیگر تحویل خواهید گرفت.

ردمی K50 گیمینگ

با احتساب میزان سود بدست آمده از فروش این گوشی، به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران یا بهتر است بگوییم تمام آن‌ها، گران‌قیمت‌ترین مدل ردمی K50 گیمینگ را خریداری کرده باشند که با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در دسترس قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا