کامپیوتر

رونمایی Corsair از حافظه‌های رم سری Vengeance RGB DDR5

Corsair از حافظه‌های رم DDR5 سری Vengeance خود رونمایی کرده است. این حافظه‌ها از نورپردازی RGB برخوردار هستند و به سرعت‌های جدیدی دست پیدا می‌کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ Corsair حافظه‌های RGB جدید خود را رونمایی کرده که با آن‌ها به سرعت‌های DDR5-6400 و DDR5-6600 دست پیدا می‌کند. حافظه‌های رم 6600 مگاهرتزی با نورپردازی RGB و کیت 64 گیگابایتی به زودی عرضه خواهند شد.

برند کورسیر به تازگی از حافظه‌های رم سری Vengeance RGB خود با فناوری DDR5 رونمایی کرده که کیت‌های اولیه به سرعت 6400 مگاهرتز دست پیدا می‌کنند و در آینده DDR5-6600 با سرعت بیشتر به بازار خواهد آمد.

حافظه‌های رم DDR5 جدید سری Vengeance RGB در دو رنگ مشکی و سفید و با نورپردازی RGB قابل خریداری هستند. Corsair این رم‌های جدید را در سرعت‌های DDR5-6400 در یک کیت 32 گیگابایتی شامل دو رم 16 گیگابایتی به بازار خواهد فرستاد. به زودی نیز رم Corsair با سرعت DDR5-6600 عرضه خواهد شد.

Corsair می‌گوید رم‌های جدید Vengeance RGB DDR5 را با تراشه‌های حافظه دست چین شده و تحت نظارت بالا ساخته تا از دستیابی به فرکانس بالا در همه شرایط و به صورت پیوسته اطمینان حاصل نماید.

برای خنک کردن این تراشه‌ها نیز از حرارت پخش کن آلومینیومی با طراحی زیبا استفاده شده که به خوبی حرارت را انتقال می‌دهند.

کورسیر همچنین برای خریداران این محصول خدمات و گارانتی‌هایی در نظر گرفته و ادعا کرده کاربران در تمامی طول عمر PC خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا