موبایل

رونمایی هوآوی از خانواده نوآ 7 5G

شرکت هواوی از موبایل های نوا 7 پرو، نوا 7  و نوا 7 اس ای (nova 7 SE)  رونمایی کرد که همگی از شبکه 5G پشتیبانی می کنند.

هواوی نوا ۷ پرو 5G

بهترین گوشی معرفی شده از این سری همانطور که از نامش بر می آید هواوی نوا 7 پرو است که به یک نمایشگر خمیده اولد ۶.۵۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است و یک دوربین دوگانه سلفی با ترکیب لنزهای ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی در بخش بالایی آن خود نمایی می کند. تامین امنیت این گوشی نیز به حسگر اثر انگشتی محول شده که زیر نمایشگر قرار گرفته است.

هواوی Nova 7 Pro 5G با صفحه نمایش دولبه خمیده 6.57 اینچی با پنل OLED و وضوح FHD + ارایه می شود. این نمایشگر نسبت تصویر 19.5:9 دارد. نوا ۷ پرو اولین میان رده هواوی با نمایشگر دولبه خمیده OLED است که قابل توجه به نظر می رسد. در سوراخ نمایشگر بیضوی آن دوربین سلفی دوگانه ۸ +۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد که دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض است و برای سلفی می تواند خیلی مفید باشد. هواوی با یک اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اینجا کار را تمام می کند.

در دوربین اصلی حسگر تصویر دوربین اصلی 1/1.7 اینچی می باشد و رزلوشن ۶۴ مگاپیکسلی دارد. در کنار آن یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی و یک ماژول پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی با OIS و قادر به بزرگنمایی 5X اپتیکال و تا 50 برابر بزرگنمایی دیجیتال حضور دارند. ماژول چهارم دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

چیپست هواوی Kirin 985 در قلب آن جای دارد و به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 یا 256 گیگابایتی عرضه می شود. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد که از شارژر ۴۰ واتی پشتیبانی می کند. در بخش نرم افزار بر اساس اندروید ۱۰ و همراه با EMUI 10.1 ارایه می شود.

هواوی nova 7 Pro با رنگ های مشکی، بنفش، سبز، قرمز و نقره ای عرضه می شود و در حال حاضر برای پیش سفارش در چین موجود است. نسخه پایه 8/128 گیگابایتی 522 دلار خواهد بود، در حالی که نسخه 8/256 گیگابایتی 580 دلار است.

هواوی نوا 7 با پشتیبانی از 5G

این گوشی به یک نمایشگر اولد ۶.۵۳ اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر 20:9 مجهز شده که حسگر اثر انگشت را در زیر خود جای داده و یک حفره برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی آن در بخش بالایی اش دیده می شود.

معماری دوربین اصلی این گوشی تقریبا شبیه به مدل پرو است با این تفاوت که به جای سنسور پریسکوپی از یک حسگر تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی معمولی با زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم هیبرید ۵۰ برابری در آن استفاده شده است.

چیپست، رم ، حافظه داخلی و باتری این گوشی نیز مانند مدل پرو است.

نوا 7 اس ای

در این مجموعه هواوی نوا 7 اس ای کمترین امکانات را دارد اما از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه ترین گوشی با پشتیبانی از 5G در خانواده خود است. این گوشی به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است و از چیپست اندک ضعیف تر کایرین ۸۲۰ بهره می برد و ۸ گیگابایت رم دارد.

دوربین اصلی آن هم تفاوتی چندانی با دو نسخه دیگر ندارد و صرفا لنز تله فوتوی آن با یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی جایگزین شده است. اما یکی از تفاوت های کلیدی این گوشی آن است که برخلاف مدل استاندارد و پرو که حسگر اثرانگشت شان در زیر نمایشگر قرار گرفته حسگر مدل SE در بخش جانبی بدنه اش تعبیه شده است.

قیمت هواوی نوا 7 پرو از ۵۲۰ دلار شروع می شود و مدل استاندارد آن ۴۲۵ دلار قیمت گذاری شده است. مدل SE هم تنها با پرداخت ۳۴۰ دلار قابل خریداری است که البته با توجه به نرخ فعلی دلار چندان هم ارزان تمام نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا