فناوری اطلاعات

راه‌اندازی خدمات پخش آنلاین در یوتیوب

یوتیوب سرگرم برنامه‌ریزی برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین برای خدمات پخش آنلاین یا ویدئو استریم است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه خبر داد یوتیوب مذاکرات با شرکتهای سرگرمی درباره مشارکت در این پلتفرم که در داخل این شرکت از آن به عنوان یک ” کانال فروشگاهی” یاد می‌شود را مجددا آغاز کرده است.

این پلتفرم حداقل به مدت ۱۸ ماه است که در دست طراحی بوده و ممکن است تا ابتدای پاییز امسال، آماده فعالیت شود.

شرکت آلفابت – مالک یوتیوب- درباره این گزارش، اظهارنظر نکرد.

با روی آوردن مصرف کنندگان از تلویزیون ماهواره‌ای و کابلی، به خدمات پخش آنلاین ویدئو، راه اندازی برنامه‌ریزی شده این سرویس، به یوتیوب اجازه می دهد به شرکتهایی مانند روکو و اپل بپیوندد و سهمی از بازار پخش آنلاین را در اختیار بگیرد.

بر اساس گزارش رویترز، روزنامه نیویورک تایمز اوایل هفته گذشته گزارش کرده بود شرکت والمارت مذاکراتی با شرکتهای رسانه‌ای درباره پخش آنلاین سرگرمی در سرویس عضویت خود انجام داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا