رابط کاربری پیام رسان «آیگپ» به روزرسانی شد
پیام رسان بومی «آیگپ» رابط کاربری خود را با هدف یکپارچه سازی تمام نسخه های این اپلیکیشن و نیز جلب نظر کاربران و رفع نیاز آنها، به روزرسانی کرد
البرز فاوا نیوز ، به نقل از «آیگپ»، شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر از رابط کاربری جدید خود (user interface) را به منظور راحتی کاربران و ارائه سرویس با کیفیت و خدمات متفاوت رونمایی کرد. فضای این نرم افزار در تمام نسخه های اندروید ، IOS ، وب و دسکتاپ یکپارچه سازی و فضای آن نیز به ۵ بخش کلی «مخاطبان»، «تماس»، «صفحه چت»، «آیلند(سرزمین خدمات)» و «تنظیمات» تقسیم بندی شد.
در این باره امیرحسین ایماغیان مدیر مارکتینگ «آیگپ» گفت: ایده اولیه برای طراحی رابط کاربری جدید (user interface) در تیم «آیگپ» از دی ماه ۹۶ بر اساس هویت و شخصیت «آیگپ» آغاز شد. اولین گام برای این اتفاق، تغییر بصری «آیگپ» بود. پیرو این تغییر حدود ۲۵ طرح بررسی شد و در نهایت در بهمن ماه ۹۷ لوگوی جدید «آیگپ»رونمایی شد.
وی ادامه داد: لازمه اولین قدم این مسیر بررسی نظرات کاربران بود و تمام پیام ها و نظرات کاربران بررسی شد تا چالش های پیش روی کاربران به خوبی رصد و برطرف شود. در مرحله دوم کمیته ای متشکل از تیم های بازاریابی، آتلیه خلاقیت و فنی «آیگپ» تشکیل شد که توسط آن، ترندهای جهانی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس فرهنگ کاربران ایرانی، این ترندها بومی سازی شدند.
مدیر مارکتینگ «آیگپ» بروزرسانی جدید این پیام رسان را اقدام فنی منحصربهفرد در پلتفرم های شبکه های اجتماعی و پیام رسان از یک تیم جوان و تمام ایرانی عنوان کرد و با بیان این که رابط کاربری جدید سه ویژگی کارآمدی، قابل استفاده بودن و راحتی برای کاربران را در خود دارد، افزود:
افزایش سرعت عملکرد نمایش و همسان سازی مخاطبان با روش جدید، ارتقا حس تجربه کاربری در بخش انتخاب مخاطبان و اعمال فعالیت های مختلف روی آنها از جمله ویژگیهای نسخه جدید «آیگپ» است.