موبایل

رابط کاربری پیام رسان «آیگپ» به روزرسانی شد

پیام رسان بومی «آیگپ» رابط کاربری خود را با هدف یکپارچه سازی تمام نسخه های این اپلیکیشن و نیز جلب نظر کاربران و رفع نیاز آنها، به روزرسانی کرد

البرز فاوا نیوز ، به نقل از «آیگپ»، شبکه اجتماعی تمام خدمات آیگپ، به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر از رابط کاربری جدید خود (user interface) را به منظور راحتی کاربران و ارائه سرویس با کیفیت و خدمات متفاوت رونمایی کرد. فضای این نرم افزار در تمام نسخه های اندروید ، IOS ، وب و دسکتاپ یکپارچه سازی و فضای آن نیز به ۵ بخش کلی «مخاطبان»، «تماس»، «صفحه چت»، «آیلند(سرزمین خدمات)» و «تنظیمات» تقسیم بندی شد.

در این باره امیرحسین ایماغیان مدیر مارکتینگ «آیگپ» گفت: ایده اولیه برای طراحی رابط کاربری جدید (user interface) در تیم «آیگپ» از دی ماه ۹۶ بر اساس هویت و شخصیت «آیگپ» آغاز شد. اولین گام برای این اتفاق، تغییر بصری «آیگپ» بود. پیرو این تغییر حدود ۲۵ طرح بررسی شد و در نهایت در بهمن ماه ۹۷ لوگوی جدید «آیگپ»رونمایی شد.

وی ادامه داد: لازمه اولین قدم این مسیر بررسی نظرات کاربران بود و تمام پیام ها و نظرات کاربران بررسی شد تا چالش های پیش روی کاربران به خوبی رصد و برطرف شود. در مرحله دوم کمیته ای متشکل از تیم های بازاریابی، آتلیه خلاقیت و فنی «آیگپ» تشکیل شد که توسط آن، ترندهای جهانی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس فرهنگ کاربران ایرانی، این ترندها بومی سازی شدند.

مدیر مارکتینگ «آیگپ» بروزرسانی جدید این پیام رسان را اقدام فنی منحصربه‌فرد در پلتفرم های شبکه های اجتماعی و پیام رسان از یک تیم جوان و تمام ایرانی عنوان کرد و با بیان این که رابط کاربری جدید سه ویژگی کارآمدی، قابل استفاده بودن و راحتی برای کاربران را در خود دارد، افزود:

افزایش سرعت عملکرد نمایش و همسان سازی مخاطبان با روش جدید، ارتقا حس تجربه کاربری در بخش انتخاب مخاطبان و اعمال فعالیت های مختلف روی آنها از جمله ویژگیهای نسخه جدید «آیگپ» است.

وی گفت: امکان نمایش دسته بندی شده لیست تماس ها، ارتقا سرعت و عملکرد برنامه در نقاط مختلف، ایجاد ساختار جدید کانالهای پر مخاطب، بهبود در ساختار باشگاه کاربران «آیگپ» و ایجاد رده بندی برای کاربران و گروه بندی برای امتیازات جمع آوری شده، سهولت در دسترسی به فضای ابری، امکانات جدید خدمات مالی و کیف پول با امکانات مانند پذیرندگی و قبول کارت های هدیه، از دیگر ویژگی های نسخه جدید «آیگپ» به شمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا