گیم

دسته‌ی شفاف جدید ایکس‌باکس با طراحی قدیمی ولی جذابی

مایکروسافت همواره در طراحی باندل (Bundle) و دسته‌ها بسیار خلاقانه عمل می‌کرد. بسیاری از طرفداران این شرکت معتقد هستند که کاش این خلاقیت در زمینه بازی‌های این شرکت هم پیاده می‌شد ولی به هر حال مایکروسافت در زمینه طراحی سخت افزار عملکرد بسیار خوبی دارد. به همین دلیل است که در زمینه دسته یا کنسول‌های بازی ما با طراحی‌های بسیار خاص و متنوعی روبرو هستیم که برای سلایق مختلف مناسب هستند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ حال مایکروسافت تصمیم گرفته تا چند دسته جدید معرفی کند. یکی از این دسته‌های جدیدی که این شرکت معرفی کرده ظاهری شفاف داشته و طراحی شبیه به دستگاه‌های اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی دارد. نام این دسته جدید Xbox Ghost Cipher Special Edition است و از لحاظ طراحی سبک بسیار خاصی دارد. شما در این دسته می‌توانید داخل آن را به طور کامل مشاهده کرده و با یک دسته متفاوت روبرو هستید. طراحی خارج دسته به شکل شیشه‌ای است ولی طراحی داخل آن به رنگ نقره‌ای بوده و عناصر مختلف دیگر نیز به رنگ طلایی هستند. این ترکیب رنگ باعث شده که این دسته حس لوکس بودن و خاص بودن را به کاربر القا بکند.

این اولین بار نیست که مایکروسافت یک دسته شفاف را عرضه می‌کند. برای جشن ۲۰ سالگی ایکس‌باکس نیز این شرکت از یک دسته شفاف با ظاهر تیره‌تر رونمایی کرد که جذابیت بسیار زیادی داشت. همینطور اینکه چندین دسته با ظاهر شفاف دیگر نیز معرفی شدند و استقبالی که از این سبک طراحی شد باعث شد که شرکت مایکروسافت همچنان به طراحی این سبک دسته ادامه بدهد.

نکته جالب اینجاست که شرکت مایکروسافت در اصل همان دسته ۲۰ سالگی را با ظاهری جدید معرفی کرده است. به همین دلیل این دسته تمامی نکات مثبت دسته قبلی را در خود دارد. از ظاهر گرفته تا اینکه تریگرهای این دسته قوی‌تر هستند و دوام بیشتری دارد یا اینکه طراحی دی پد (D-Pad) آن متفاوت بوده و مواردی دیگر که باعث شدند دسته ۲۰ سالگی یک دسته خاص باشد، حال در این دسته جدید هم وجود دارد.

در کنار این کنترلر جدید چندین ظاهر تازه به بخش Design Lab اضافه شده است. در این بخش کاربران می‌توانند دسته مورد علاقه خود را طراحی کرده و آن را خریداری کنند. بخش Design Lab در کل قیمت بیشتری نسبت به بخش‌های دیگر داشته ولی دسته به طور کامل طبق سلیقه شما طراحی شده و منحصر به شما است. در نتیجه یک تجربه خاص در زمینه گیمینگ را به شما ارائه می‌دهد. همینطور اینکه این بخش تنوع بسیار زیادی داشته و کم پیش می‌آید که دو دسته از این قسمت مثل هم باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا