گیم

حضور بیش از ۵۰ بازی در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲

بر اساس اظهارات اخیر جف کیلی، بیش از ۵۰ بازی متنوع در مراسم The Game Awards 2022 حضور دارند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازسرگرمی، کم کم به آخر سال ۲۰۲۲ میلادی نزدیک می‌شویم و طبق روال همیشه، در این روزها باید منتظر برگزاری مراسم‎‌های مختلفی برای انتخاب بهترین آثار سال باشیم. می‌شوند. در این میان، بدون هیچ شک و تردیدی، گیم اواردز یکی از مهم‌ترین این رویدادها به شمار می‌رود که هر ساله توسط آقای جف کیلی برگزار می‌شود.

در جریان این مراسم، ضمن اهدا جایزه به بهترین بازی‌های سال، از یک سری عناوین جدید رونمایی شده و فارغ از آن‌ها، ویدیوها و اطلاعات جدیدی نیز از بازی‌های مورد انتظار به اشتراک گذاشته می‌شود. در همین راستا، ساعاتی قبل آقای جف کیلی در گفت‌وگویی رسما اعلام کرد که در رویداد گیم اواردز ۲۰۲۲، بیش از ۵۰ بازی متنوع حضور خواهند داشت و طبق معمول، سورپرایزهای ویژه برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

جف کیلی در این زمینه می‌گوید:

این موضوع همیشه سخت است؛ چرا که وقتی بیش از ۵۰ بازی به نوعی در این باره دخیل هستند، ممکن است که ناخواسته چیزی لو برود. اما بله، ما در این زمینه سابقه بسیار خوبی داریم و به طور معمول، سورپرایزهایی را برای نمایش اصلی خود نگه می‌داریم.

در ادامه، جف کیلی اعلام کرد که مراسم گیم اواردز پیش‌رو برخلاف سال‌های گذشته کوتاه‌تر خواهد بود. هرچند، این موضوع بدان معنا نیست که نمایش‌های کمتری برای این رویداد در نظر گرفته شده، بلکه در طول سال‌های گذشته بسیاری از تماشاگران از طولانی بودن مراسم The Game Awards ناراضی بودند و به همین خاطر، جف کیلی تصمیم گرفته تا مدت زمان گیم اواردز را تا حد امکان کاهش دهد.

مجری و برگزارکننده گیم اواردز در این خصوص توضیح می‌دهد:

آمار و ارقام دقیقی در این زمینه ندارم که به شما ارائه دهم، اما مشابه سال‌های گذشته خواهد بود. برخی از بازی‌های حاضر در مراسم، محتوای کاملا جدیدی را به نمایش می‌گذارند و در کنار آن‌ها، عناوین جدید زیادی برای معرفی داریم. تا به امروز حدس و گمان‌های زیادی درباره اینکه چه بازی‌هایی در مراسم حضور دارند، مطرح شده است. من مطمئن هستم که برخی از شایعه‌ها احتمالا صحت ندارند و فقط در طول هفته‌های آینده شاهد قوت گرفتن آن‌ها خواهیم بود.

همان‌طور که آقای جف کیلی اشاره کرد، تاکنون شایعه‌های مختلفی درباره عناوین حاضر در مراسم پیش‌رو به چشم خورده است. برای مثال، گروهی بر این باور هستند که بازی جدید Crash Bandicoot طی این رویداد به طور رسمی معرفی خواهد شد. از طرفی، با توجه به اشاره مرموز جف کیلی به هیدئو کوجیما و رابطه بسیار خوب این دو نفر، احتمال می‌رود که از بازی جدید استودیو کوجیما پروداکشنز در طول این مراسم پرده برداشته شود.

لازم به ذکر است که فهرست کامل نازمزدهای مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۲ میلادی راس ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه، ۲۳ آبان به وقت ایران (۱۴ نوامبر) منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه در طول سال جاری میلادی بازی‌های بزرگ و پرطرفداری نظیر کال آو دیوتی مدرن وارفر ۲، گاد آو وار رگناروک، هورایزن فوربیدن وست و Elden Ring روانه بازار شدند، انتظار می‌رود که شاهد رقابت تنگانگی در گروه بهترین بازی‌های سال خواهیم بود.

بعد از اعلام نامزدها، روند ثبت آرا آغاز می‌شود که همزمان با برگزاری رویداد، برندگان هر گروه مشخص شده و جوایزی به شرکت‌های ناشر و توسعه‌دهندگان دهندگان اعطا می‌شود. گفتنی است که مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ در روز پنج‌شنبه، هشتم دسامبر به صورت حضوری و در سالن بزرگ مایکروسافت در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد. اگرچه جف کیلی به ساعت برگزاری این مراسم اشاره نکرده، اما بر اساس عادت، احتمالا این رویداد بامداد ۱۸ آذر ماه پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا