گیمویدئو

جزئیات آپدیت بزرگ بازی گنشین ایمپکت اعلام شد

توسعه‌دهندگان بازی گنشین ایمپکت جزئیات تازه‌ای را درباره‌ی آپدیت بزرگ جدید این اثر یعنی آپدیت ۲.۵ که با نام When the Sakura Bloom شناخته می‌شود، منتشر کرده‌اند. این آپدیت بزرگ در ۲۷ بهمن (۱۶ فوریه) عرضه خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بالاخره با این آپدیت شخصیت Yae Miko به جمع شخصیت‌های قابل‌بازی گنشین ایمپکت اضافه خواهد شد. مأموریت داستانی او و فصل دوم مأموریت داستانی شخصیت Raiden Shogun هم در دسترس خواهد بود که پیوند میان این دو و منطقه‌ی اینازوما را در صدها سال پیش آشکار می‌کند. در همین حال، تاریکی اخیراً از منشأ ناشناخته‌ای به انکانومیا (Enkanomiya) نفوذ کرده است. در این راه به کوکومی کمک کنید تا حقیقت پشت آن را دریابد. در ادامه می‌توانید بعضی از جزئیات این آپدیت بزرگ را بخوانید.

در جدیدترین رویداد فصلی Three Realms Gateway Offering، منطقه‌ای که مبتنی بر Enkanomiya طراحی شده و در تاریکی ناشناخته‌ای قرار دارد، شما را با گیم‌پلی کاملاً جدیدی به چالش می‌کشد. برخلاف تجربیات قبلی خود در Enkanomiya، شما باید این منطقه را در تاریکی دوباره کشف و با اثرات تباه‌کننده‌ی آن مقابله کنید. در این راه، برای اینکه بتوانید تاریکی را دفع کنید، ابزاری به نام Bokuso Box را دریافت خواهید کرد. البته باید توجه داشته باشید که انرژی این ابزار به‌مرور کاهش می‌یابد و شما نیاز خواهید داشت تا آن را دوباره شارژ کنید. همچنین شما می‌توانید آن را ارتقاء دهید تا کارایی آن بیشتر شود.

دشمنان خطرناکی هم در تاریکی‌ها کمین کرده‌اند. هیولاهای جدید Shadowy Husks در سه نوع هستند: حامل‌های استاندارد (Standard Bearers)، خط‌شکن‌ها (Line Breakers) و مدافعان (Defenders). سلاح‌ها، ویژگی‌ها و توانایی‌هایی هرکدام از آن‌ها متفاوت است. علاوه بر این‌ها، سرگرمی‌ها و سورپرایزهای بیشتر و پاداش‌های متنوع و هیجان‌انگیزی در این فصل انتظار شما را می‌کشد.

آپدیت بزرگ ۲.۵ گنشین ایمپکت فرصت بسیار خوبی است برای اینکه بتوانید با شخصیت‌هایی مثل Yae Miko و Raiden Shogun و Sangonomiya Kokomi هم‌گروه شوید. Yae Miko یک قهرمان پنج ستاره‌ی جدید است که برای اولین بار در خط داستانی اینازوما به‌عنوان دوشیزه اعظم معبد بزرگ ناروکامی حضور پیدا می‌کند.  Yae Miko با استفاده از یک کاتالیزور و قدرت الکترو می‌تواند هم آسیب دائمی خارج از میدان نبرد و هم آسیب انفجاری زیادی در میدان ایجاد کند.

بازی گنشین ایمپکت

قبل از اینکه به سراغ مأموریت داستانی Yae Miko بروید، شما باید فصل پایانی مأموریت داستانی Raiden Shogun را تمام کنید. این مأموریت به‌صورت نزدیک با گذشته و مأموریت Archon Quest در اینازوما ارتباط دارد. این در حالی است که شما در آن باید با یک دشمن جدید و قدرتمند را که ظاهر و توانایی‌های متمایزی دارد، شکست دهید.

همچنین رویدادهای متنوعی در نظر گرفته شده که می‌توانید در آن با شخصی‌سازی‌های منحصر‌به‌فرد تجربه‌ای خاص از گیم‌پلی خود در بازی گنشین ایمپکت بسازید.

در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت ۲.۵ گنشین ایمپکت و تصاویری از آن را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا