ویدئو

تولید ترمز بوگاتی با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی

البرز فاوا نیوز؛ در سالهای اخیر و بعد از معرفی تکنولوژی پرینت سه بعدی؛ شرکت های اتومبیل سازی با هدف کاهش زمان عرضه محصولات به بازار، حذف هزینه های اضافی در خط تولید و ساخت قطعات با هندسه پیچیده از فناوری پرینت سه بعدی استفاده می کنند. استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی این امکان را برای خودروسازان فراهم می سازد تا فرایند ایجاد اصلاحات و تغییرات را با سرعت بالا و بدون تأخیر در عین کاهش هزینه انجام دهند که با استفاده از روش های تولید سنتی امکان پذیر نمی باشد.

شرکت بوگاتی که هم اکنون بخشی از گروه فولکس واگن می باشد، یک تولید کننده خودروهای لوکس با کارایی بالا است. بوگاتی از بدو تولدش در سال ۱۹۰۹، به دلیل ایجاد سطح بالای جزئیات و اجرای هنری طراحی هایی که نشات گرفته از پدر بزرگوارش اترور بوگاتی (طراح ایتالیایی) می باشد مشهور شده است.

قابلیت های خارق العاده بوگاتی شیرون از جمله امکان تغییر مسیر بسیار سریع و ترمز با دقت خیلی بالا بر کسی پوشیده نیست.  ترمز فوق العاده دقیق این اتومبیل می تواند ماشین را حتی در بالاترین سرعت نیز به راحتی متوقف کند.

ترمز بوگاتی

کارشناسان این شرکت دلیل این امر را استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی در ساخت ترمز بوگاتی دانسته اند. در حقیقت طراحی کالیپرهای ترمز در بوگاتی شیرون با بهره گیری از پرینتر سه بعدی و به دقیق ترین شکل ممکن انجام شده است. به علاوه مواد تشکیل دهنده این قطعات آلومینیوم، تیتانیوم و وانادیوم می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا