فناوری اطلاعات

تعدیل نیرو در نقشه و مسیریاب فارسی

طبق بیانیه ای که توسط گروه هزاردستان منتشر شده، ده‌ها نفر از نیروهای شرکت مسیریاب فارسی بلد تعدیل خواهند شد و احتمال تعطیلی احتمالی این مسیریاب پس از اتمام سال جاری وجود دارد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، هلدینگ هزاردستان که بیشتر با نام کافه‌بازار شناخته می‌شود، مجموعه‌ای از کسب‌وکارهای فعال، خلاق و نوآور در حوزه تکنولوژی است که از شرکت‌های کافه‌بازار ( بازار اپلیکیشن در ایران)، دیوار (پلتفرم نیازمندی‌ها و آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده در ایران) و بلد (نقشه و مسیریاب فارسی جامع) تشکیل و طی دهه‌ی گذشته بنیان‌گذاری شده است.

شروع کار این گروه از سال ۱۳۸۹ بوده و در حال حاضر در حوزه پلتفرم ارائه برنامه‌های اندرویدی، آگهی‌های نیازمندی‌های آنلاین و نقشه و مسیریاب وارد عرصه کسب ‌و کارهای نوین شده  و در طی سال‌های اخیر این مجموعه به حوزه‌ی زیرساخت‌های ابری نیز وارد شده است.

امروز بیانیه‌ای به نقل از این هلدینگ منتشر و در آن اعلام شده است اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی”بلد” در پنجمین سال فعالیتش با وجود تیمی باانگیزه، کم‌نظیر و همدل و محصولی با بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه، به ناچار با ده‌ها نفر از همکارانش خداحافظی می‌کند.»

در این بیانیه با اشاره به بسته ماندن راه‌های جذب سرمایه و دشواری ادامه دادن کسب‌وکارهایی که بازگشت سرمایه در بلندمدت را هدف خود قرار داده بودند اعلام شده که افق روشنی برای خروج سرمایه‌گذاران از کسب‌وکارهای بالغ‌تر اینترنتی وجود ندارد و این امید را برای آنها که سال‌های سال تا رسیدن به مرحله خروج فاصله دارند از بین برده است.

هزاردستان همچنین از محدودیت‌های اعمال‌شده بر اینترنت ابراز نگرانی و ذکر کرده است که ارائه خدمت توسط نقشه و مسیریاب بلد به کاربرانش را تا پایان سال جاری تضمین می‌کنیم. در عین حال به‌زودی در مورد آینده این محصول و تبعات آن برای میلیون‌ها کاربری که تمام این سال‌ها به آن اعتماد کرده‌اند اطلاع‌رسانی دقیق‌تر انجام خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا