موبایل

تصاویر گلکسی S21 فن ادیشن در رنگ‌های جدید

سامسونگ احتمالا قرار است پاییز امسال از گوشی گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کند. در همین راستا به‌تازگی تصاویری از این گوشی در رنگ‌بندی‌های مختلف منتشر شد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بعد از عرضه‌ی گوشی‌های سری گلکسی S10 و نوت ۱۰، سامسونگ تصمیم گرفت دسته‌ی جدیدی را به محصولات خود اضافه کند تا بدین ترتیب فروش خود را در بازار گوشی‌های هوشمند افزایش دهد. گوشی‌هایی که در واقع نسخه‌ی ارزان‌قیمت‌تر پرچم‌داران اصلی شرکت به حساب می‌آمدند اما با پسوند لایت شناخته می‌شدند. گلکسی نوت ۱۰ لایت و S10 لایت، جز همین دسته از گوشی‌ها هستند که طرفداران بسیار زیادی هم داشتند.

اما در سال ۲۰۲۰ و بعد از معرفی سری گلکسی S20، شرکت کره‌ای تصمیم گرفت به ساخت این گوشی‌های مقرون به صرفه اما قدرتمند ادامه دهد ولی با نامی متفاوت. اینطور شد که سری فن ادیشن، به مجموعه محصولات سامسونگ اضافه شد. گوشی‌هایی با قدرت سخت‌افزاری یک پرچم‌دار حقیقی اما با یک سری قابلیت کمتر در بخش‌هایی نظیر دوربین، نمایشگر، کیفیت صفحه و مواردی از این دست.

اما خب هرچه که بود، سیاست شرکت کره‌ای در این زمینه جواب داد و دیدیم کاربران تا چه اندازه به پرچم‌داران مقرون به صرفه‌ی این شرکت تمایل نشان دادند. همین موضوع سبب شد سری گلکسی S21 که مدل استاندارد آن با قیمت ۸۰۰ دلار خود در واقع یک مدل فن ادیشن به حساب می‌آید، باز هم یک مدل دیگر با این پسوند داشته باشد که احتمالا قرار است در فصل پاییز از آن رونمایی شود.

گلکسی S21 گلکسی S21

اولین بار در ماه آوریل بود که تصاویر واقعی منتسب به گلکسی S21 فن ادیشن را دیده بودیم. از این حیث گوشی یاد شده فرق خاصی با پرچم‌داران اصلی سری S21 ندارد اما در رنگ‌بندی، اندکی تغییر وجود دارد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی S20 فن ادیشن هم در شش رنگ مختلف راهی بازار شد و خب به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته مدل جدید را هم در رنگ‌های متنوعی عرضه کند. ظاهرا این رنگ‌بندی‌های مختلف به خاطر نامی است که برای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده؛ چرا که فن ادیشن به معنای «نسخه‌ی هواداران» است و از آن جایی هم که کاربران سلیقه‌های مختلفی دارند، بنابراین سامسونگ تا توانسته در این بخش تنوع ایجاد کرده.

در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن تا به این لحظه خبرهای زیادی منتشر شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها حضور آن با شماره مدل SM-G990B در گیک‌بنچ بود. جایی که دیدیم این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید ۱۱ مجهز شده بود. با در نظر گرفتن این موضوع که این گوشی باید اندکی کمتر از گلکسی S21 قیمت‌گذاری شود، دانستن این موضوع که قرار است برای محصولی کمتر از ۸۰۰ دلار آن هم با برند سامسونگ هزینه کرده اما در عوض گوشی هوشمندی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ دریافت کنیم بسیار هیجان‌انگیز است.

گلکسی S21 گلکسی S21

گلکسی S21 فن ادیشن احتمالا به نمایشگری ۶٫۴۱ اینچی تخت از نوع Super AMOLED مجهز خواهد شد که روی مرکز آن، حفره‌ای برای تعبیه‌ی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته شده. طبق آنچه که منتشر شده می‌دانیم این گوشی قرار است از حافظه‌ی داخلی در ظرفیت‌های ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت بهره ببرد و به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود. این ظرفیت حافظه‌ی داخلی نشان می‌دهد به احتمال بسیار فراوان یک مدل با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم هم در دسترس قرار خواهد گرفت، هرچند فعلا از این بابت بی‌خبریم.

هنوز خود سامسونگ در رابطه با وجود گلکسی S21 فن ادیشن یا قابلیت‌های آن حرفی به میان نیاورده اما گفته می‌شود این گوشی از ماه جولای وارد تولید انبوه شده و در سه‌ماه چهارم امسال راهی بازار می‌شود. حتی در وب‌سایت شعبه‌ی مکزیک سامسونگ هم شاهد اشاره به این تاریخ به عنوان تاریخ رونمایی از نماینده‌ی مورد انتظار سامسونگ بودیم اما فقط از روز دقیق آن بی‌خبریم. بنابراین باید تا حدودی به صحت آن اعتماد کنیم.

در رابطه با مواردی نظیر قیمت و تاریخ دقیق رونمایی و بازار عرضه فعلا خبر خاصی منتشر نشده. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آتی آیا اطلاعات بیشتری در این رابطه به دستمان می‌رسد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا