گیمویدئو

تریلر گیم‌پلی جدید سونیک فرانتیرز با تمرکز بر مبارزات

مراسم E3 امسال برگزار نشد. با اینحال شرکت‌های بازی‌سازی همچنان عناوین خود را در ماه ژوئن به طرفداران ارائه می‌کنند. سونی چندی پیش مراسم خود را برگزار کرد و اطلاعات زیادی از عناوین مختلف خود منتشر کرد. شرکت سگا نیز با عنوان بعدی خود به نام سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) قصد دارد تا دوباره به دنیای بازی‌های ویدئویی بازگردد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ چند روز پیش بود که یک تریلر از گیم‌پلی بازی جدید سونیک منتشر شد. حال یک تریلر دیگر نیز از این بازی عرضه شده است. در این تریلر بیشتر تمرکز روی مبارزات است. از نکات مهم بازی سونیک فرانتیرز، جهان باز بودن آن است. همینطور اینکه دنیای این بازی به نسبت بسیار بزرگ است. در تریلر جدید به توانایی‌های مختلف بازیکنان برای مبارزه اشاره شده است.

پس اینطور که به نظر می‌رسد بازی جدید سونیک چندان هم خسته کننده نیست. به دلیل اینکه بخش مبارزات بسیار متنوع و جذاب است. البته نمی‌توان گفت که تمرکز اصلی شرکت سازنده مبارزات بوده است. مانند گذشته جوجه تیغی دوست داشتنی ما توانایی مشت زدن، دویدن بسیار سریع و در نتیجه فرار کردن را دارد. حال تعدادی حرکت جدید مثل استفاده از یک موج برای دورکردن دشمنان و موارد دیگر نیز به این کاراکتر اضافه شده است.

یکی از موارد جذاب اضافه شده حرکات تمام کننده (Finishers) است. با این حرکات سونیک دشمنان خود را با روش‌های مختلف از بین خواهد برد که بسیار جذاب است. بازیکنان می‌توانند با سونیک دور یک کرکتر بچرخند تا او را گیج کرده و دفاع آن را از بین ببرند. به طور کلی تنوع حرکات در این بازی بسیار زیاد است. بنابراین مبارزات هرگز خسته کننده نخواهند شد.

یکی دیگر از نکته‌های قابل توجه برداشت تعدادی از حرکات از فیلم سونیک است. پس برای طرفداران این فیلم‌ها نیز بازی حالتی آشنا خواهد داشت. سگا تلاش زیادی برای تبلیغ عنوان جدید خود می‌کند. دیدگاه‌های مختلفی نیز در مورد عنوان سونیک فرانتیرز وجود دارد. برخی معتقدند که این بازی بسیار جذاب است. برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که تبدیل سونیک به یک عنوان جهان باز تصمیم اشتباهی است. به دلیل اینکه سونیک محتوای چندانی ندارد. حال باید صبر کرد و دید که این بازی چگونه عمل خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا