گیم

تخت گیمینگ Bauhutte از راه رسید !

شرکت Bauhutte که در زمینه ساخت وسایل مخصوص بازی فعالیت می‌کند، از یک تخت گیمینگ جدید رونمایی کرده است. این تخت که با میز و دستگاه شما سازگاری کامل دارد، از موتورهایی برای حرکت و تنظیم به میزان دلخواه شما برخوردار است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ شرکت Buhutte از تخت گیمینگ جدیدی رونمایی کرده که می‌توان از آن به عنوان صندلی و در تمام موقعیت‌های بدنی مورد نیاز در هنگام بازی استفاده کرد. این تخت را می‌توان درست در پایین میز گیمینگ و سیستم مخصوص بازی قرار داد و بعد از اتمام کار، آن را به حالت خوابیده درآورد.

گیمرها همچنین می‌توانند قسمت‌های بالایی و پایینی این تخت را برای تنظیم میزان راحتی پا و سر خود جابه‌جا نمایند. سایت شرکت Bauhutte در کنار این تخت از اکسسوری‌های فراوانی نیز رونمایی کرده است. از میان این اکسسوری‌ها می‌توان به جالباسی، یخچال نوشیدنی، فضای انبار کردن وسایل و میز اشاره کرد. این‌طور به نظر می‌رسد که Bauhutte با این تخت همه جنبه‌های سبک زندگی یک گیمر را هدف قرار داده است.

این تخت گیمینگ می‌تواند برای افرادی که فضای کوچکی دارند و باید وسایل زیادی را در آن جای دهند، بسیار مناسب باشد. همچنین افراد دارای معلولیت حرکتی نیز می‌توانند از قابلیت‌های مکانیکی این تخت استفاده نمایند.

تخت گیمینگ Bauhutte

شرکت Bauhutte اعلام کرده که فریم تخت به تنهایی حدود 480 دلار قیمت دارد و می‌توان آن را با یک تشک گیمینگ، به قیمت 680 دلار در اختیار گرفت. البته در نظر داشته باشید که این تخت به احتمال زیاد تنها در کشور ژاپن به فروش خواهد رسید و به دیگر نقاط جهان عرضه نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا