موبایل

OnePlus 7T با دوربین سه گانه معرفی شد

البرز فاوا نیوز؛ دیروز بود که در دهلی نو وان پلاس از جدید ترین گوشی خود پرده برداری کرد. OnePlus 7T اولین گوشی خواهد بود که با اندروید 10 به بازار عرضه می شود.
حال میریم سراغ اصلی ترین قسمت این گوشی که وان پلاس آن را مبنای تبلیغات این گوشی قرار داده می باشد، صفحه نمایش. پنل 6.55 اینچی این گوشی از نوع Fluid AMOLED display می باشد. که اولین گوشی در رنج قیمت معقول با نرخ به روز رسانی 90 هرتز می باشد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در ناچ قطره ای طور در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

OnePlus 7T با فناوری جدیدی از نوع فست شارژر 30 واتی با نام Warp Charge 30T عرضه می شود. این فناوری 27 درصد سریع تر از شارژر های معولی می باشد.

شارژر 30 واتی درون جعبه ی این گوشی توانایی پر کردن 70 درصدی باتر 3800 میلی آمپری این گوشی را در مدت زمان 30 دقیقه دارد.
سنسور اصلی دوربین سه گانه ی این گوشی از نوع IMX586 ساخت شرکت سونی می باشد که شمار پیکسل های آن به 48 مگاپیکسل می رسد و دارای فاصله ی کانونی f/1.6 می باشد. سنسور های کمکی متشکل از یک سنسور 16MP با زاویه دید عریض 116 درجه ای و یک لنز تله ی 12 مگاپیکسلی با زوم دو برابر می باشند.

قبلاً نیز گفته بودیم که این اسمارت فون با +Snapdragon 855 توانسته بود با رتبه ی عالی در Geekbench سربلند بیرون آید. اما این گوشی فقط با مقدار حافظه ی رم 8 گیگابایتی عرضه می شود.
طبق اعلام این شرکت چینی OnePlus 7T در دو نسخه یکی با حافظه ی 128 گیگ و دیگری با 256 گیگ و با قیمت پایه ی 600 دلار چند هفته ی دیگر در تاریخ 18 اوکتبر به بازار جهانی ارسال می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا