موبایل

برنامه جدید Enhance-X امکانات بی نظیری به کاربران سامسونگ ارائه می کند

هوش مصنوعی گوشی های هوشمند تصاویر را با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ای که جنبه های مختلف تصویر را تحلیل و تنظیم می کند، بهبود می بخشد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این الگوریتم‌ها می‌توانند ویژگی‌هایی مانند چهره‌ها و اشیاء را شناسایی کنند و بر اساس آن روشنایی، کنتراست، اشباع و وضوح را تنظیم کنند تا تصویر جذاب‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، هوش مصنوعی می‌تواند برای حذف نویز، تاری و سایر اعوجاج‌ها استفاده شود که در نتیجه تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تری به دست می‌آید.

برخی از برنامه های ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی حتی ویژگی هایی را ارائه می دهند که به کاربران امکان می دهد ویژگی های صورت را تغییر دهند، عناصر ناخواسته را از تصویر حذف کنند یا جلوه های ویژه اضافه کنند. به نظر می‌رسد که گوگل در حال حاضر با دستگاه‌های پیکسل خود در بازی بهینه‌سازی تصویر هوش مصنوعی پیشرو است، اما غول‌های فناوری دیگر مانند سامسونگ در تلاش هستند تا این بازی را جبران کنند.

Enhance-X از هوش مصنوعی برای بهبود و تعمیر تصاویر استفاده می کند سامسونگ به تازگی اپلیکیشن جدیدی به نام Galaxy Enhance-X منتشر کرده است که برای ایجاد انقلابی در تجربه ویرایش عکس برای کاربران گوشی های سری گلکسی S23 طراحی شده است. با استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی، این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی عکس های خود را با یک کلیک تعمیر و بهبود بخشند.

با قابلیت تنظیم روشنایی، وضوح، HDR و رنگ، کاربران می‌توانند تنها در چند ثانیه عکس‌های خود را از حالت بی‌نظیر به فوق‌العاده بگیرند. علاوه بر این، این برنامه طیف وسیعی از ویژگی‌های دیگر را ارائه می‌کند، از جمله توانایی اصلاح ویژگی‌های صورت، حذف انعکاس‌ها و سایه‌ها، محو کردن پس‌زمینه، و حتی تصحیح اعوجاج. کهکشان این برنامه که در حال حاضر در فروشگاه گلکسی موجود است، نسخه اولیه 1.0.55 و حجم فایل تقریباً 85 مگابایت دارد.

در حال حاضر، تنها با مدل‌های گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra سازگار است و به زودی از سری گلکسی S22 نیز پشتیبانی می‌شود. انتظار می‌رود این اپلیکیشن در آینده در مدل‌های بیشتری در دسترس قرار گیرد و این نوید را می‌دهد که ویرایش عکس را آسان‌تر و در دسترس‌تر از همیشه کند. با Galaxy Enhance-X، کاربران می توانند خلاقیت خود را آشکار کنند و عکس های خود را با حداقل تلاش به سطح بالاتری برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا