فناوری اطلاعات

بررسی احساس رضایت‌مندی مشتریان کسب‌وکارها با پلتفرم بومی

محققان یکی از شرکت‌های فناور، پلتفرمی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه کردند که با بررسی آن صاحبان کسب‌وکارها قادرند اطلاعاتی از احساس کاربران در زمان بازدید از محصولاتشان به دست آورند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، قریشی از محققان این طرح طراحی و پیاده‌سازی پلتفرم‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی را از دستاوردهای این شرکت دانست و گفت: در حوزه هوش مصنوعی سه محصول ارائه کردیم که اولین محصول ما جستجوگر معنایی است که در آن جستجوی کاربر بر اساس معنا است. مزیت این بخش آن است که جستجوی کاربر هدفمندتر می‌شود.

وی با بیان اینکه این پلتفرم در حال حاضر در خصوص مفاهیم دینی خدمات جستجو  ارائه می‌دهد، اظهار کرد: محصول دوم تدوینگرهای هوشمند است. این محصول این قابلیت را دارد که احساس کاربران را از نظر رضایت‌مندی و نارضایتی نسبت به محتوایی که در اختیار آن قرار داده می‌شود، بررسی کند. این قابلیت برای کسب و کارهایی که دریافت بازخورد از کاربران برایشان مهم است، مؤثر خواهد بود؛ چرا که این زیر ساخت باعث می‌شود صاحبان کسب و کار درک بهتری از خواسته‌های کاربران به دست آورند.

قریشی، پلتفرم توصیه‌گر را از دیگر زیر ساخت‌های ایجاد شده در این شرکت ذکر کرد و گفت: این قابلیت موجب می‌شود که صاحبان کسب و کار درک بهتری از نظرات مشتریان خود داشته باشند، ضمن آنکه میزان فروش محصولات را افزایش می‌دهد؛ چرا که علاوه بر معرفی محصولات مورد نظر مشتریان، محصولات مشابه دیگری را به آنها معرفی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا