گیم

بازی Biomutant آذر ماه به نینتندو سوییچ می‌آید

کمپانی THQ Nordic به تازگی از تاریخ انتشار بازی اکشن و نقش‌آفرینی Biomutant برای نینتندو سوییچ رونمایی کرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این بازی که توسط استودیوی سوئدی Experiment 101 توسعه داده شد، در سال ۲۰۲۱ عرضه و با استقبال ضد و نقیضی مواجه شد. در حالی که بازی در ابتدا فوق‌العاده جالب به نظر می‌رسید و به بازیکن اجازه می‌داد تا موجود جهش‌یافته‌ی عجیب خود را در دنیایی عاری از بشر بسازد، Biomutant برای برخی به دلیل اینکه به جاه‌طلبی‌های خود دست پیدا نکرد، ناامیدکننده بود. با این حال، برخی هنوز به جهان‌سازی و روایت منحصربه‌فرد بازی علاقه داشتند و این باعث شده تا بازی برای Experiment 101 و ناشر آن THQ Nordic پول مناسبی بدست آورد.

در واقع، Biomutant از نظر مالی آنقدر خوب عمل کرد که هزینه‌های تولید خود را در هفته‌ی اول پس از عرضه جبران کرد. موفقیت مالی بازی برای استودیوی سازنده کافی بود تا نسخه‌های بیشتری از این بازی را روی پلتفرم‌های جدید منتشر کند. گفتنی است که بازی در ابتدا برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد. در ادامه نسخه‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس بازی به‌ صورت دیجیتالی معرفی شدند و حالا به نظر می‌رسد که این بازی برای کنسول دستی نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد.

گفتنی است که Biomutant دارای خطوط داستانی مختلف است که در آن تصمیمات بازیکن مشخص می‌کند که داستان چگونه ادامه یابد. داستان اصلی حول محور درخت زندگی می‌چرخد که در اثر یک فاجعه‌ی طبیعی مورد اصابت قرار گرفته و توسط نوعی سم آلوده می‌شود. از طرفی پنج ریشه‌ی درخت که از طریق آن‌ها به تمام جهان حیات بخشیده می‌شود، از سوی پنج موجود در معرض تهدید قرار می‌گیرند.

این وضعیت توسط شش قبیله‌ی موجود در بازی پیچیده‌تر می‌شود.در واقع سه قبیله می‌خواهند درخت زندگی را شفا دهند و تعادل طبیعی جهان را بازگردانند، در حالی که سه قبیله‌ی دیگر، شرایط پیش آمده را فرصتی برای گسترش قلمرو و قدرت خود می‌بینند. بازیکن می‌تواند با یک قبیله متحد شود و قبایل دیگر را کنار بزند. هرچند بازیکن می‌تواند در صورت تمایل بدون نابودی هیچ یک از قبیله‌ها در مورد سرنوشت درخت زندگی تصمیم بگیرد.

بازی Biomutant در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) روی نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا