گیم

بازی مانستر هانتر رایز ۲۲ دی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

هرچند پس از هک و سرقت اطلاعات کپکام در سال گذشته متوجه شده‌ بودیم که بازی مانستر هانتر رایز (Monster Hunter Rise) برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر خواهد شد، با این حال کپکام چند ماه پیش این خبر را به‌صورت رسمی تأیید کرد. اکنون، آن‌ها تاریخ دقیق عرضه‌ی این اثر را بیان کرده‌اند تا خیال طرفداران راحت شود و آن‌ها بتوانند دید بهتری از زمان عرضه‌ی بازی پیدا کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ طبق اعلام رسمی کپکام، بازی مانستر هانتر رایز قرار است در تاریخ ۲۲ دی ۱۴۰۰ (۱۲ ژانویه‌ ۲۰۲۲) از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر شود. کپکام همچنین خبر داد که در ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۱۳ اکتبر) دموی رایگانی از بازی برای کامپیوتر عرضه خواهد شد تا طرفداران قبل از تجربه‌ی بازی کامل بتوانند بخشی از این اثر را تجربه کنند. این بازی با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد و اکنون طرفداران می‌توانند آن را در استیم پیش‌خرید کنند.

در زمان عرضه، نسخه‌ی کامپیوتری بازی مانستر هانتر رایز تمامی محتوای پس از عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ تا پایان ماه نوامبر ۲۰۲۱ را خواهد داشت. کپکام اعلام کرده است که در زمان دیگری اطلاعات بیشتری را درباره‌ی محتواهایی که قرار است در آینده برای این بازی منتشر شود، بیان خواهد کرد.

نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی این اثر بهینه‌سازی‌های قابل تنظیم خواهد داشت و این امکان را به طرفداران می‌دهد که سفر خود را برای شکار هیولاها با رزولوشن ۴K و به شکل عریض (با نسبت تصویر ۲۱:۹) دنبال کنند. نرخ فریم در این نسخه قفل نشده است و محدودیتی ندارد و در صورت توان بالای سخت‌افزار کامپیوترتان می‌توانید بازی را با رزولوشن و فریم بالاتر تجربه کنید.

همان‌طور که گفته شد، اگر نمی‌توانید تا ۲۲ دی برای تجربه‌ی بازی صبر کنید، به‌زودی و در تاریخ ۲۱ مهر نسخه‌ی نمایشی (دمو) آن برای کامپیوتر عرضه خواهد شد. این دمو قبل از عرضه‌ی بازی کامل در استیم به شما این فرصت را می‌دهد تا از بخش‌هایی از این تجربه‌ی جدید در جهان بازی مانستر هانتر لذت ببرید. این نسخه‌ی نمایشی گزینه‌های شکار زیادی را در مقابل بازیکنان قرار می‌دهد. شما می‌توانید هم به‌صورت آفلاین و تک‌نفره و هم به‌صورت چندنفره (تا نهایت ۴ نفر) این مأموریت‌ها را پشت سر بگذارید. همچنین امکان استفاده از هر ۱۴ نوع سلاح مختلف موجود در این نسخه‌ی نمایشی وجود دارد. برای افرادی که با سری مانستر هانتر آشنایی ندارند، آموزش‌هایی قرار داده شده است تا از طریق آن‌ها دید بهتری نسبت به بازی پیدا کنند و بتوانند برخی از اصول اولیه‌ی مانستر هانتر رایز را یاد بگیرند.

همچنین کپکام بسته‌ی الحاقی جدید این بازی را معرفی کرد. این بسته‌ی الحاقی که Sunbreak نام دارد، خط داستانی، پایگاه‌ها، هیولاها، افراد محلی و ویژگی‌های جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. بازی مانستر هانتر رایز در حال حاضر برای پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا