گیم

درآمد 11 میلیارد دلاری اپل از فروش بازی

صنعت بازی چیزی نبود که این شرکت بلافاصله به آن رو بیاورد.اما به گزارش App Annie بازی های ویدیویی در مسیر پیشرفتی بزرگ مبتنی بر فناوریCupertino  قرار می گیرند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از گجت نا؛ طبق گزارشی، اپل در سه ماهه سوم سال2020 در آمد 11 میلیارد دلاری از فروش بازی ها کسب کرده است که از درآمد ماحصل فروش اپلیکیشن های گوگل بیشتر است.

9 میلیارد دانلود در App Retailer انجام شده است که فقط 2.6 ملیارد آنها از اپلیکشیشن اپل بوده است و منجر به این درآمد شده است.کل انواع بارگیری ها 20٪ رشد کرده و هند و کره جنوبی به عنوان مشارکت کنندگان گسترده در این پیشرفت شناخته شده اند و ایالات متحده و ژاپن دو سهم بزرگ از این بازار فروش بوده اند.

افرادی که از گوشی های آیفون استفاده میکنند تنوع کمتری از این بازی ها را دریافت میکنند اما با این حال هزینه بیشتری برای دریافت این امکانات میکنند.طبق این گزارش 80٪ دانلود ها از گوگل پلی انجام شده است و به درآمد بسیار برای این شرکت نیز کمک کرده است.در گزارش مالی Q3 سال 2020 این بازی یک میلیارد دانلود در تمام برنامه های ارائه شده داشته است که این عدد به معنی15٪ افزایش در مقایسه با 12 ماه قبل است.

آمار برای این سه ماه در بین الملل 33 میلیارد دانلود و 180 میلیارد ساعت استفاده از برنامه می باشد.

درآمد 11 میلیارد دلاری اپل از فروش بازی

طی دو سال اخیر اپل فشار زیادی برای برد در تجارت بازی ها وارد کرده است. این شرکت خدمات شخصی مبتنی بر اشتراک شخصی خود را با نام Apple Arcade ارائه می دهد. شایعات در مورد ساخت کنترلر بازی شخصی توسط اپل در چند ماه گذشته نیز کاهش یافته است. واضح است که پول نقدی که اپل از طریق بازی های ویدیویی بدست می آورد ، “اثبات” قوی بودن بازی برای شرکت های بزرگ است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا