گیم

بازسازی آلن ویک برای کنسول‌های نسل جدید و قدیم معرفی شد

اگر اخبار این روزها را دنبال کرده باشید، چند روز پیش بیان کردیم که طبق شواهد و گزارش‌های جدید منتشر شده، قرار است در این هفته بازسازی بازی آلن ویک رونمایی شود. اکنون بازی Alan Wake Remastered به‌صورت رسمی معرفی شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در حالی که انتظار داشتیم این اثر در رویداد این هفته‌ی سونی معرفی شود، اما نیاز نبود تا آن روز صبر کنیم و معرفی رسمی بازی زودتر از انتظارمان انجام شد. این نسخه‌ی بازسازی که توسط استودیو رمدی توسعه‌ داده شده است، قرار است برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق اپیک گیمز استور) منتشر شود. وظیفه‌ی انتشار بازی بر عهده‌ی شرکت اپیک گیمز خواهد بود.

جلوه‌های بصری تمام بازی از جمله مدل شخصیت آلن ویک و تمام میان‌پرده‌ها با برخی از ارتقاهای نسل بعدی به روز شده و بهبود یافته‌ است.

نکته‌ی عجیب این است که تاریخ عرضه‌ی دقیق و رسمی نسخه‌ی بازسازی آلن ویک را اعلام نکرده است و فقط گفته که این اثر در پاییز امسال عرضه خواهد شد. این خود جای تعجب دارد زیرا چند روز پیش که برای اولین بار از طریق یک سایت خرده‌فروشی تایوانی از وجود این بازی آگاه شدیم، تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص هم در مشخصات ذکر شده بود. بر اساس اطلاعات غیررسمی آن فروشگاه، بازسازی بازی آلن ویک در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۰ (۵ اکتبر) عرضه خواهد شد. البته، باید صبر کنیم تا رمدی این موضوع را به‌صورت رسمی تأیید کند. حتی قیمت بازی هم به شکل رسمی اعلام نشده است.

سم لیک، خالق بازی آلن ویک، در بخش‌هایی از بیانیه‌ی خبری خود درباره‌ی بازسازی این اثر می‌گوید: «بازی اصلی فقط روی کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ در دسترس بود و چند سال بعد از آن هم برای کامپیوترهای شخصی عرضه شد. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اکنون این فرصت را در اختیار داریم تا نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی آلن ویک را برای نسل جدید پلتفرم‌ها ارائه دهیم. هیجان‌ِزده هستم تا نظر شما را درباره‌ی بازی آلن ویک بشنوم.»

او در ادامه‌ی صحبت‌های خود بیان می‌کند: «بازی Alan Wake Remastered همان تجربه‌ی اورجینالی است که سال‌ها پیش شما عاشق آن شدید و لحظات خاصی را با آن سپری کردید. ما نمی‌خواستیم آن را تغییر دهیم. با این حال، اما جلوه‌های بصری تمام بازی از جمله مدل شخصیت آلن ویک و تمام میان‌پرده‌ها با برخی از ارتقاهای نسل بعدی به روز شده و بهبود یافته‌ است.»

رمدی اعلام کرده است که به‌زودی جزئیات بیشتری را از این بازسازی آلن ویک اعلام خواهد کرد. به هر حال، بیش از ۱۱ سال از عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی این اثر سپری شده است و بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم بهبودهای بصری انجام‌شده در این نسخه‌ چه تأثیری را روی تجربه‌ی آلن ویک روی کنسول‌های امروزی گذاشته است. شاید اولین تریلر بازی پاسخ این پرسش را به ما بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا