فناوری اطلاعات

فراخوان جذب کارگزار برای توسعه‌ کسب‌وکار در حوزه هوشمندسازی

فراخوان جذب کارگزار به منظور توسعه‌ کسب و کار در حوزه هوشمندسازی به همت ستاد توسعه فناوری‌های ارتباطات و اتصال‌پذیری منتشر شد.

به همت ستاد توسعه فناوری های ارتباطات و اتصال پذیری منتشر شد

فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با تکیه بر حوزه‌ هوشمندسازی و به جهت شناسایی چالش‌ها و ایجاد ارتباط مؤثر میان نیازمندان و صاحبان صنایع با فناوران خرد و کوچک، اقدام به برگزاری فراخوان جذب کارگزار می‌کند.

هدف از این فراخوان، جذب و به همرسانی صنایع بزرگ و کسب و کارهای خرد و کوچک دانش‌بنیان با استفاده از تعریف قراردادهای تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری ذیل اعتبار مالیاتی مصوب است تا طی آن، کارگزار منتخب با شناسایی گلوگاه‌های فناوری در سطح کشور، این منابع را به بهترین نحو در مسیر تحول اقتصادی به کار گیرد.

هوشمندسازی در حوزه‌های کشاورزی و گلخانه‌ها، صنایع داروسازی، حمل و نقل، معدن و انرژی از محورهای این فراخوان است و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت تا سقف ۱۰ میلیارد ریال از حمایت‌های این فراخوان برای برگزیدگان محسوب می‌شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام در این فراخوان تا ۲۵ اردیبهشت ماه به نشانی khedmat.isti.ir و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی cct.isti.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر این فراخوان با شماره تلفن ۸۸۰۶۴۹۴۷ -۰۲۱ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا